Išskirtinio dėmesio „Caddy Maxi“ nusipelnė vien dėl to, kad net trečdalis iš 1,5 milijono visų iki šiol parduotų visų kartų „Caddy“ buvo būtent ilgesnės „Maxi“ versijos.

Dauguma ilgesniųjų „Caddy“ yra keleiviniai arba krovininiai-keleiviniai, todėl kuriant naująjį „Caddy Maxi“ daug dėmesio buvo skirta keleivių erdvės įrengimui ir salono transformavimo galimybių įvairovei. „Caddy Maxi“ salone dažniausiai būna dvi arba trys sėdynių eilės. Antrosios ir trečiosios eilės sėdynių atlošai nulenkiami, o pačias sėdynes, esant reikalui galima nesunkiai išimti ir vėl įdėti.

Ketinant gabenti vien tik krovinius ir išėmus antrąją bei trečiąją sėdynių eiles, „Caddy Maxi“ salone suformuojamas 4,7 m3 tūrio krovinių skyrius. Tuo tarpu analogišku būdu transformavus trumpabazio „Volkswagen Caddy“ už vairuotojo nugaros esančią erdvę (t.y., išėmus vienintelę keleivių sėdynių eilę), gaunama tik 3,7 m3 tūrio krovinių erdvė.

Visą variklių gamą sudaro 5 šiuolaikiški, EU6 taršos standartą atitinkantys varikliai. Dyzelinių variklių asortimente – 3 nauji dviejų litrų darbinio tūrio, nuo 102 AG iki 150 AG pajėgumo 4 cilindrų TDI varikliai.

Pageidaujantiems benzininio variklio, siūlomi 2 nauji agregatai: galima rinktis 102 AG trijų cilindrų 1.0 TSI arba 125 AG 1.4 TSI.

Naujosios kartos „Caddy Maxi“, kaip ir jo trumpabazis „pusbrolis“, turi kai kurias sistemas, „pasiskolintas” iš lengvųjų automobilių. Smulkius krovinius mieste vežiojančiam vairuotojui ypač praverčia „Front Assist“ (erdvės priešais automobilį stebėjimo pagalbininko) ir „City Emergency Brake“ (avarinio miesto stabdžio) tandemas. Pirmasis pagalbininkas vaizdo kamera nuolat stebi priešais automobilį esančia erdvę, ir, važiuojant mažesniu, nei 30 km/val. greičiu, vairuotojui tinkamai bei savalaikiai nesureagavus į priešais esančią kliūtį, automobilis stabdomas visiškas automatiškai.

Daugeliu atvejų ši priemonė leidžia pilnai išvengti susidūrimų, įskaitant skaudžias pasekmes turinčių susidūrimų su pėsčiaisiais. Keleivinės ir krovininės-keleivinės „Caddy Maxi“ modifikacijos papildomai komplektuojamos keleiviams skirtomis šoninėmis ir užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis.

Lengvuosiuose „Volkswagen“ automobiliuose pasiteisinęs pakartotinio smūgio išvengimo stabdys nuo šiol montuojamas ir „Caddy Maxi“ furgonuose. Įvykus susidūrimui, jis automatiškai stabdo automobilį, užkirsdamas kelią pakartotiniam smūgiui.

Daug dėmesio skirta vairuotojo ergonomikai ir geram matomumui užtikrinti. Papildomai montuojamas priekinio lango šildytuvas neleidžia susidaryti matomumą ribojančiam šerkšnui, Light Assist šviesų pagalbininkas automatiškai suderina žibintus geriausiam kelio apšvietimui ir kitų eismo dalyvių neakinimui užtikrinti, o „Driver Alert“ vairuotojo dėmesingumo kontrolės sistema aktyviai seka vairavimo procesą ir, užfiksavusi nebūdingų vairo svyravimų ar vairuotojo nuovargio požymių, apie tai įspėja vairuotoją ir rekomenduoja daryti pertrauką.

Jeigu „Caddy Maxi“ sumontuotas papildomas adaptyvinis tempomatas, kurio reguliuojamų važiavimo greičių diapazonas priklauso nuo pavarų dėžės tipo, specialus jutiklis stebi priešais važiuojančios transporto priemonės greitį ir pagal jį priderina furgono važiavimo greitį bei parenka saugią distanciją. Jeigu furgone sumontuota DSG automatizuota pavarų dėžė, adaptyvinis tempomatas turi specialų važiavimo per eismo kamščius režimą, veikiantį kai važiavimo greitis itin mažas ir galintį inicijuoti furgono stabtelėjimą arba visišką sustabdymą.

Jeigu furgone sumontuotas vienas iš nurodytų automagnetolų arba navigacinių sistemų modelių, atsiranda galimybė sumontuoti galinio vaizdo kamerą. Papildomas parkavimo pagalbininkas turi ne tik Volkswagen lengviesiems automobiliams būdingas parkavimo pagalbos funkcijas, bet ir specialią parkavimo šalikelėje funkciją, ypač palengvinančią ilgabazio išvežiojimo furgono vairuotojo darbą.
Vokietijoje visas naujausios kartos „Caddy“ modifikacijas, įskaitant ir Ženevoje pristatomą „Caddy Maxi“, galima užsisakyti jau kovo mėnesį. Užsakyti furgonai klientus pasieks birželį. Šiek tiek vėliau pardavimai prasidės ir kitose rinkose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)