Vis dėlto šis Japonijos koncernas nepasekė „Hondos“ pavyzdžiu ir į Ženevą atvežė atnaujintą „Avensis“. Gamintojų teigimu, tai yra didžiausios apimties ir daugiausiai investicijų gavęs modelio atnaujinimas per visą markės istoriją.

Visų pirma, dizaineriai pastebimai pakeitė „Avensis“ išvaizdą. Dabar automobilis atrodo kur kas moderniau ir įdomiau nei pirmtakas, dizainas bei salonas perkurtas pagal naujausių „Toyota“ modelių tendencijas. Be to, keisdami jo dizainą, kompanijos specialistai 4 cm pailgino kėbulą. Teigiama, kad inžinieriai patobulino ir pakabą, kuri esą dabar bus patogesnė.

„Avensis“ turės modernizuotą variklių gamą, kurioje atsiras naujas, iš BMW koncerno gautas 1.6 l 112 AG dyzelinis motoras, jau siūlomas „Verso“ pirkėjams. Šis jėgos agregatas pakeis ankstesnį 2.0 l motorą. O galingesnio dyzelio vietą užims visiškai naujas 2.0 l 143 AG variklis, pakeisiantis 2.2 l jėgainę. Norintiems benzininės versijos bus galima rinktis iš 1.6 l (132 AG), 1.8 l (147 AG) ir 2.0 l (152 AG) variantų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)