Į Le Mano trasą kovoti su aukščiausios klasės varžovais „Nissan“ grįžta po 16 metų pertraukos. Dėl pergalės „Nissan“ kovos pasitelkdama naujovišką modelį, kuriame įkūnytos būsimo naujos kartos „Nissan GT-R“ technologijos.

„Šiuose automobiliuose įdiegtos pačios pažangiausios šiuolaikinėms lenktynėms pritaikytos technologijos – galingos energijos regeneracinės sistemos, ypač ekonomiški varikliai ir įspūdingi aerodinaminiai sprendimai. Jie yra lengvi, patvarūs ir ypač greiti“, – pasakojo „Nissan LM P1“ komandos vadovas Benas Bowlby. – Tai ilgų nuotolių lenktynėms pritaikyti automobiliai, kurių važiavimo trukmė per vienerias lenktynes Le Mano trasoje beveik prilygsta visam F-1 sezonui. Tai visiškai kitoks iššūkis nei F1 lenktynės. Šių lenktyninių automobilių važiavimas daug labiau susijęs su serijiniais automobiliais. Jei, pavyzdžiui, vykstate iš Londono į Edinburgą, jūs tikitės, kad automobilis sėkmingai įveiks šį atstumą, bus greitas, stabilus, komfortiškas ir saugus, o prireikus išsukti iš greitkelio ir važiuoti šalutiniais keliais bus nepriekaištingai valdomas ir užtikrins patikimą sukibimą. Panaši užduotis tenka ir Le Mano lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams. Taigi būtinas greitas, efektyvus ir saugus automobilis."

FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas suteikia gamintojams galimybę kurti naujas technologijas ir pritaikyti jas savo serijiniams automobiliams. Kai pagrindinis tikslas yra energijos ekonomija, nėra geresnės technologijų bandymų vietos nei 24 val. trukmės ištvermės lenktynės, kurių pabaigoje pirmosios ir antrosios vietų nugalėtojus gali skirti tik sekundžių dalys.

„Mes esame tvirtai pasiryžę „LM P1" automobiliui sukurtas technologijas pritaikyti ir „Nissan" serijiniams automobiliams, - teigė „Nissan" tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo strategijos kūrimo vadovas Roelis de Vriesas. – Mes kuriame tokios pat konfigūracijos linijinį ir ypač efektyvų V6 variklį su dviem turbokompresoriais, koks montuojamas „Nissan GT-R". Tai daug efektyvesnis, tačiau toks pat galingas galios agregatas su tiesioginio įpurškimo sistema. Jis gali tapti „GT-R" ateities variklių pradininku. Lenktynėse išbandoma mūsų kinetinės energijos regeneracinė sistema ateityje taip pat gali būti montuojama serijiniuose automobiliuose."

Būti tarp geriausiųjų pasaulyje ir kovoti dėl pergalės yra drąsus „Nissan“ žingsnis. „Nissan" sau iškėlė nelengvą uždavinį – jos laukia nuo seno įsitvirtinę konkurentai ir ypač įtemptas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)