– Iki šiol ralio trasose lėkei su 3 serijos „BMW Compact“. Šį sezoną pradėsi tuo pačiu automobiliu?

– Taip, šį 2015-ųjų metų sezoną startuosiu tuo pačiu savo numylėtiniu „BMW Compact“ automobiliu.

– Ar per pertrauką tarp sezonų automobilis buvo kaip nors patobulintas?

– Vienas žymus pasikeitimas automobilyje yra toks, kad įsidėjome pečiuką, kurio pernai apskritai neturėjome viso sezono metu. Be jo, žinoma, smagiausia buvo „Halls Winter Rally 2014“. Taip pat šiek tiek keitėsi mano sėdėjimo automobilyje pozicija, prie kurios teks pratintis. Aptvarkėme automobilio estetiką, planuojame pakeisti amortizatorius iš gatvinių į sportinius.

– Ar prie pakeitimų teks priprasti pirmųjų šį sezoną lenktynių metu ar teko treniruotis ir išmėginti techniką dar prieš sezono startą?

– Norėtųsi nuvažiuoti bent kelis kilometrus dar prieš „Halls Winter“ ralį, bet panašu, kad testus darysime tik paties ralio metu. Tikimės, kad greitai pavyks susidraugauti su pasikeitimais ir spausti gazą iki galo.

– Kokie šių metų lūkesčiai ir tikslai?

– Pagerinti praėjusių metų pasiekimus bei palikti vietos tobulėjimui 2016 metams. Planuojame dalyvauti visuose Lietuvos ralio čempionato etapuose bei suburti didesnę ralio komandą, su kuria atsirastų daugiau energijos, didesnių pajėgumų dalyvauti įvairiuose kituose renginiuose bei projektuose.

– Turbūt nesėdi rankų sudėjęs ir žvalgaisi kaip atrodo tavo konkurentai. Kaip manai, šiemet kovoti bus sunkiau ar lengviau? Galbūt situacija visai nepasikeis?

– Konkurentai ne tik kad nesnaudžia, bet jų ir daugėja, netgi su labai galinga technika. Tad tuo ir norėčiau pasidžiaugti, kad mūsų klasė yra pati gausiausia! O konkurento nė vieno negalime nuvertinti, visi jie greiti, visi intensyviai ruošiasi. Ne šaškių stumdyti susirenkame ir visi spausime gazą iki dugno.

– Visai tikėtina, kad pirmasis, žiemos ralis vyks visai ne žiemiškomis sąlygomis. Gali būti, kad teks važiuoti ne sniegu padengta trasa, bet žvyru. Esi tam pasirengęs?

– Jau pernai teko šitos duonos paragauti. Nors ir atrodė, kad yra sniego, bet trasoje ant kelio žvyro buvo daugiau. Dygliuotos padangos nėra sukurtos žvyrinei kelio dangai. Jos važiuojant žvyru daug greičiau užkaista, dygliai pradeda lėkti lauk ir pasidaro nesaugu greitai važiuoti. Protarpiais greičio ruože atsiranda vietų, padengtų ledu ir jose mašina tampa beveik nevaldoma.

– Jeigu pačiam reikėtų spręsti dėl etapo pradžios, ar laikytumeis nustatytos datos, ar mėgintum žiemos ralį padaryti tikrai žiemišku ir lauktum geresnių sąlygų?

– Jeigu man tektų organizuoti, tai nedaryčiau ralio vien tam, kad tik daryti. Lyg ir yra tokios nuostatos, kad turi būti 15-20 cm įšalo, o jei jo nėra, reikėtų mėginti ralį atidėti kelioms savaitėms. O jei ir tai nepadėtų, kad ir kaip gaila, bet kelčiau kitiems metams. Nes juk „Halls Winter“ ralis ir turi būti tikras žiemos ralis.

– Jeigu nebus sniego, ko tuomet labiau norėtum: ar kieto ir įšalusio ar minkšto, gal net šlapio grunto?

– Vienareikšmiškai – kieto ir įšalusio. Tolygesnis sukibimas, labiau tinkanti danga dygliuotoms padangoms.

– Metai tik prasideda. Ar negalvoji per 2015-sius save išmėginti kitose automobilių sporto šakose?

– Vienas tikslų – dalyvauti 1000 km lenktynėse.

– Ko palinkėtum sau šių metų sezone?

– Dosnių partnerių, darnios komandos ir šilto palaikymo.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)