- Kaip vertinate šį sezoną? Koks jis buvo?

- Sezonas buvo sudėtingas, todėl labai džiugu, kad įvyko visi suplanuoti čempionato etapai, kurių šiais metais buvo keturi. Dėl LASF ir Kačerginės žiedo bendradarbiavimo, pavyko suderinti ir suorganizuoti paskutinį etapą, kuriame ir sprendėsi viso sezono rezultatai. Manau, kad tokia įtampa ir bekompromisė kova viso sezono metu turėjo patikti tiek žiūrovams, tiek ir patiems dalyviams.
Taip pat galiu pasidžiaugti, kad dalyvių buvo tikrai nemažai tiek Lietuvos ir Baltijos čempionatuose, tiek ir Lietuvos žiedo pirmenybėse. Vieniems pasisekė labiau, kitiem prasčiau, tačiau tai ir yra sportas. Kas norės, tikrai galės pamėginti atsigriebti kitais metais.

- Gal yra sportininkų, kurie šiemet Jus nustebino ar kuriuos norėtumėte išskirti?

- Kaip visada galiu išskirti Ramūną Čapkauską, kuriam šis sezonas buvo geras visur. Kai Ramūnas atvyksta į varžybas, visiems parodo, kaip reikia važiuoti.

Iš jaunimo galiu paminėti Tomą Jurevičių, kuris paskutinėse lenktynėse savo senos kartos trečią BMW E30 pakeitė į E46 M3. Jis tikrai važiavo įspūdingu greičiu. Eimantas Nekrošius taip pat susidraugavo su savo BMW. Negalima pamiršti ir Ernestos Globytės, kuri šiemet turėjo gerą techniką ir kiekviename etape važiavo vis greičiau. Galiausiai ją turėjo vytis ir senbuviai.

- O ką žada ateinantys metai, kokių bus naujovių?

- 2015 metų sezonas jau bus šiek tiek kitoks, nei šis. Norime kur kas artimiau bendradarbiauti su kitomis Baltijos valstybėmis – Latvija ir Estija, todėl stiprinsime Baltijos šalių čempionatą, kuris vyks kartu su Lietuvos žiedo čempionatu. Kol kas esame numatę 5 bendrus etapus.
Yra kelios pagrindinės priežastys, kodėl nusprendėme atsinaujinti.

Pirmiausia, pagrindinės trasos per tris valstybes yra nutolusios tik 400 kilometrų atstumu. Tai būtina išnaudoti. Antra - nėra tikslo daryti dviejų atskirų čempionatų, jeigu juose dalyvauja tie patys dalyviai. Galiausiai, lenktynininkams bus kur kas didesnis prestižas tapti visų trijų valstybių čempionu.

Taip pat prie šio projekto įgyvendinimo labai nori prisidėti ir Latvijos automobilių sporto federacija, kuri rado rėmėjų, tapsiančių viso čempionato globėjais. Tačiau, kaip ir sakiau, Lietuvos čempionatas niekur nedingsta, jis vyks kartu su Baltijos čempionatu.
Reikia nepamiršti ir Lietuvos pirmenybių. Pirmą kartą Lietuvos automobilių sporto istorijoje Lietuvos žiedo pirmenybės, dar žinomos kaip mini žiedas, turės etapą užsienyje, Latvijoje. Iš viso suplanuoti 6 sezono etapai.

Taip pat kitais metais vėl startuos ilgo nuotolio čempionatas, kuris vadinsis „Baltic Endurance Championship (BEC). Kaip matote, žiedinių lenktynių gerbėjų tikrai lauks įdomus sezonas.

- Kada pirmą kartą kilo mintis reformuoti esamą sistemą?

- Apie tai pradėjome galvoti dar praėjusiais metais. Šiemet per kiekvienas varžybas kalbėdavomės su estų ir latvių federacijomis. Galiausiai buvo priimtas vieningas visų federacijų sprendimas, jog stiprinsime Baltijos žiedinių lenktynių čempionatą. Jau dabar turime paruoštą reglamentą ir techninius reikalavimus, kurie praktiškai nesiskiria nuo šio sezono Lietuvos žiedo čempionato. Neabejoju, kad šis sprendimas dar labiau padidins dalyvių skaičių, pakels jų meistriškumą, o žiūrovams taps tik įdomiau.

- Kaip ryškiai gali keistis Jūsų minimas dalyvių skaičius?

- Manau, kad dalyvių skaičius tikrai augs. Pavyzdžiui, šiemet Baltijos čempionate pirmame etape startavo visi Estijos „Camaro Cup“ taurės dalyviai. Jeigu skaičiuotume skirtingus sportininkus, kurie dalyvavo Baltijos čempionate, tai jų būtų virš 30, o Lietuvos čempionate apie 10 mažiau, todėl matau labai didelį potencialą augti mūsų naujam projektui. Manau, kad mūsų pavyzdžiu turėtų sekti ir ralio meistrai, ir kiti kolegos. Svarbu neužsidaryti tarp savų sienų, nes tai stabdo sportininkų tobulėjimą.

- Kas yra ateinančio čempionato favoritai?

- Šiemet Baltijos čempionate visas prizines vietas užėmė lietuviai. Pirmas buvo E. Nekrošius, antras – T. Jurevičius, o trečia – E. Globytė. Visgi, ateinančiais metais sistema keisis, nes mes vėl įvesime klases, kurių šiemet nebuvo. Čempionato dalyviai varžysis: BTC1 (Baltic Touring Car 1), BTC2 (Baltic Touring Car 2) ir BO (Baltic open) klasėse.

Taigi, jeigu žvelgtume pagal klases, tai BTC1 pagrindinis favoritas, jeigu dalyvaus, galėtų būti Marius Miškūnas, kuris šiemet tapo Lietuvos čempionu. Taip pat yra labai greitas estas Peeteris Peekas. BTC2 klasėje išskirčiau E. Nekrošių ir T. Jurevičių. BO klasės favoritais matau - E. Globytę, Arūną Granską, estą Tonu Soomerį su BMW M3 GTR ir suomį Miką Virtaneną su „Renault Megane Trophy“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)