Tačiau eilinį kartą čia surengtos konkurso „Metų automobilis 2015“ bandymų stovyklos vertinimo komisijos nariai tik džiaugėsi tokia gamtos išdaiga, kuri, pasak jų, leis geriau patikrinti konkurso padangų „Continental“, kuriomis „apauti“ visi 30 konkurso dalyvių, gerąsias savybes.

Vertinimo komisijos narių Druskininkuose laukia atsakingas darbas. Nors per daugelį metų yra nusistovėję ir patvirtinti tam tikri kriterijai, pagal kuriuos bandomi ir vertinami automobiliai, gerai pažįstami visi apylinkių keliai ir keliukai, kuriais testuojami automobiliai, tačiau nuspręsti kas ko vertas bus galima tik po kruopščių bandymų ir nemažiau išsamios jų techninių ir kitokių duomenų analizės.

Kita vertus, per 18 metų, kai Lietuvos žurnalistų autoklubas rengia geriausiojo keturračio rinkimus, sukaupta praktika leidžia tikėtis, jog ir šiemetinis karalius bus tikrai vertas karūnos.
Įskaitant ir prasidėjusį „Metų automobilio 2015“ konkursą, lietuviškuose geriausiojo rinkimuose iš viso jau bus dalyvavę 473 naujausi automobiliai.

Tai ne tik įspūdingas skaičius. Už jo slypi išties daug, deja, ne visiems matomo renginio organizatorių ir partnerių nuveikto darbo. Kiekvienas vertinimo komisijos narys, bandydamas konkursui pateiktą automobilį, su juo nuvažiuoja po 100-200 kilometrų. Todėl nesunku suskaičiuoti, kad per 17 metų kiekvienam vertinimo komisijos nariui vien bandomais automobiliais teko sukarti minimum po 85 tūkstančius kilometrų. Jei šį skaičių padauginsime iš dešimties, kiek žmonių kasmet sudaro vertinimo komisiją, paaiškės, kad konkurse bandomaisiais automobiliais nuvažiuotų kilometrų bendras skaičius jau perkopė 850 tūkstančių ir artėja prie milijono.

„Svarbu ne tik, kad automobilis puikiai atrodytų, būtų patikimas ir saugus. Automobilio vertę lemia irgi ne vien bandymų rezultatai, bet ir konkrečios markės servisų tinklo tankis Lietuvoje, meistrų kvalifikacija, išlaikymo kaštai iki 100 tūkstančių kilometrų ridos ir dar daug kitų svarbių faktorių,“- renginio spaudos centrui sakė vienas vertinimo komisijos senbuvių, LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas Valdas Juozas Vilūnas.

Be V. J. Vilūno konkurso vertinimo komisijoje dar devyni automobilizmo temomis rašantys, žinomi žurnalistai : TV laidos „Autopilotas“ vedėjas Ramūnas Fetingis, portalo alfa.lt atstovas Renaldas Gabartas, LNK laidos „Ne vienas kelyje“ žurnalistas ir vedėjas Dainius Leonavičius, naujienų portalo DELFI Auto rubrikos redaktorius Tadas Markevičius, žurnalo „AutoBild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, portalo autoledi.lt žurnalistė Laima Staknytė-Patinskienė, naujienų portalo lrytas.lt žurnalistė Ilona Staškutė-Steponėnė, portalo 15 min. žurnalistas Paulius Sviklas ir žurnalo „Keturi ratai“ vyriausiasis redaktorius Valdas Valiukevičius.
„Nors nemažai vertinimo komisijos narių Europos keliuose jau yra išbandę ne vieną konkurse dalyvaujantį automobilį, tačiau Druskininkuose jų laukia irgi atsakingas darbas ir nelengvi sprendimai – išrinkti labiausiai vertus kautis dėl svarbiausios ir kitų renginio nominacijų,“ – teigia šio projekto koordinatorius, konkursą organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas V.Valiukevičius.

Jo nuomone, metų automobilio rinkimai – labai svarbus ne tik automobilininkams įvykis, bet ir naudingas informacijos šaltinis gyventojams, besidairantiems naujo automobilio.

Būtent tokią išskirtinę progą rytoj, lapkričio 20 d., 19 val. turės Lazdijų gyventojai, kai konkurso vertinimo komisija centrinėje miesto aikštėje pristatys konkurse dalyvaujančius naujausius automobilius.

Gruodžio 1 d. bus paskelbtas finalininkų septynetukas, iš kurio vienas ir bus nominuotas „Metų automobiliu 2015“.

Finalinis konkurso vakaras, kurį tiesiogiai iš TV studija virtusių LITEXPO rūmų transliuos LRT, vyks gruodžio 13 d. Tad geriausiojo rinkimus, kuriuose kiekvienas vertinimo komisijos narys savo dispozicijoje turimus 25 balus paskirstys finaliniam septynetukui, o daugiausia balų surinkęs automobilis taps konkurso nugalėtoju, galės stebėti visa Lietuva.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)