„Nors šiemet nepavyko iškelti masiškumo kartelės į rekordinį aukštį, kai „Metų automobilio 2011“ rinkimuose varžėsi net devyni mūsų deleguoti automobiliai, tačiau šešetas „Nissan“ logotipu pažymėtų keturračių, tikimės, irgi atkreips tiek vertinimo komisijos, tiek pirkti naują automobilį besižvalgančių dėmesį“, - pristatydamas gausią šio japonų gamintojo „armadą“ vylėsi „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovas Mindaugas Plukys.

Vienu didžiausių konkurso traukos objektų tapo aštuonioliktuosiuose lietuviško metų automobilio rinkimuose debiutavęs elektromobilis. Net ne vienas, o iškart du. Vienas jų – geriausias „Nissan Leaf“ ir komercinio „NV200“ savybes sujungęs tik elektra varomas „Nissan e-NV200“ - novatoriškas, praktiškas ir aplinką tausojantis miesto automobilis.

Pristatydami naująjį kūrinį – kompaktišką furgoną „e-NV200“ – „Nissan“ gamintojai tarsi patvirtina neketinantys užleisti užimamos lyderio pozicijos elektromobilių segmente. „e-NV200“ išsiskiria originaliais patobulinimais, nuline emisija bei itin mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. Būtent su šiuo konkursiniu modeliu ir jo pirmtaku „Nissan Leaf“ elektromobiliu ši japonų bendrovė tapo pirmąja automobilių gamintoja pasaulyje, kurios asortimente puikuojasi du elektra varomi automobiliai.

Antrasis modelis – Europoje pagamintas ir Europos rinkai skirtas antrosios kartos „Nissan Leaf“, atveriantis duris į mobilumo be emisijų pasaulį.

„Kol kiti gamintojai dar tik pristato ir bando savo pirmuosius elektromobilius, „Nissan“ Lietuvoje jau pradeda prekybą atnaujintu „Nissan Leaf“ modeliu, kuriame daugiau nei 100 įvairių pakeitimų“, - tvirtina M. Plukys.

Elektromobilius pristatę jų įgaliotieji atstovai pasidžiaugė, jog ir Lietuvoje daugėja galimybių įkrauti akumuliatorių baterijas. Tad netrukus nuvažiuoti, sakykim iš Vilniaus į Palangą, šiuo be garso riedančiu ir aplinkos neteršiančiu keturračiu nekils jokių problemų.

Elektromobilio akumuliatorių galima per naktį įkrauti iš vienfazio 16 A ir 3,3 kW galios namų elektros tinklo. Krovimui naudojant 32 A ir 6,6 kW tinklą, krovimo laikas sutrumpėja iki keturių valandų. Naudojantis specialiu „CHAdeMO“, nuolatinės srovės 50 kW greituoju krovikliu, akumuliatorių iki 80 proc. galima įkrauti vos per pusvalandį ar net per trumpesnį laiką, jeigu akumuliatorius nėra visiškai išsikrovęs.

Visoje Europoje jau įrengta daugiau kaip 1000 viešųjų „CHAdeMO“ greitojo krovimo stotelių. Be to, dalis įmonių savo parkuose ar centruose turi nuosavus greituosius kroviklius.

Be elektromobilių „Metų automobilio 2015” konkurse taip pat dalyvauja kiti „Nissan“ atstovai – naujieji „X–Trail”, „Qashqai”, atnaujintas „Juke“ ir visiškai naujas „Pulsar“ hečbekas. Dėl ilgiausios klasėje važiuoklės bazės (2700 mm) ir sumanios konstrukcijos „Pulsar“ teikia gerokai daugiau vietos gale sėdinčių keleivių kojoms ir pečiams nei kiti šio automobilio konkurentai. Gale sėdinčiųjų keliams palikta 692 mm erdvės. Šiuo požiūriu „Pulsar” modelis daug erdvesnis už daugelį D segmento automobilių.

Pasak „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovo, „Metų automobilio 2015“ konkurse pristatomi „Nissan“ modeliai išsiskiria ir saugumu. Net penkiems „Nissan“ automobiliams iš konkurse dalyvaujančių šešių – „X-Trail“, „Qashqai“, „Pulsar“ bei „Leaf“ su „Juke“ - nepriklausoma naujų automobilių saugumo vertinimo organizacija „EuroNCAP“ šiemet suteikė aukščiausiąjį penkių žvaigždučių įvertinimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)