Dvi trasas dalyviams ir žiūrovams paruošę renginio organizatoriai sulaukė gana stipraus susidomėjimo – „mažojoje“ trasoje savo jėgas išbandyti ir pasimokyti šonaslydžio vingrybių išdrįso nemažas būrys naujokų, tarp jų ir kiek neįprastas automobilis – „Subaru Impreza WRX Sti“. Abiem ašimis varomas ir labiau ralio trasose sutinkamas automobilis prisijungė prie viso būrio BMW markės ir keleto „Nissan“ modelių, bandydamas įveikti paruoštą trasą.

Tiesa, po keleto važiavimų išlėkus iš trasos, buvo kabintas ir kiek atplėštas buferis. Po antro tokio incidento, dalyviai vis tik nusprendė palikti trasą, tačiau sulaukė itin šiltų žiūrovų ovacijų už pastangas.

Be šio, kiek neįprasto pasirodymo, dar „varlinyku“ vadinamoje trasoje, buvo galima išvysti ir itin atkaklių kovų. Jų drifto fanams itin negailėjo ekipos „Ride It Out“ pilotai Aurimas Vaškelis ir Ignas Tamulevičius. Nors šių dalyvių technika skiriasi itin stipriai, tačiau statistikos atspindžių važiavimų metu įžvelgti nebuvo įmanoma, kaip ir tarpo tarp šonu slystančių automobilių. Kiek vėliau šį tandemą papildė ir „Drift Devils“ komandos atstovai, taip duetą paversdami į mažą drifto traukinį.

Kol jaunuoliai nesustodami degino padangas trasos viduryje, žiedinėje trasoje taip pat netrūko veiksmo. Pasivažinėjimo iniciatoriumi pakrikštytas Timas Simniška, specialiai šiam savaitgaliui automobilį po avarijos atgaivinęs Darius Balys, šių metų sidabro „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionate savininkas Andrius Vasiliauskas ar šių metų čempionas Andrius Čibirka nestabdydami dalino puikius vaizdus „Ąžuolo“ posūkio prieigas nusėdusiems, šilta rudens diena besidžiaugiantiems žiūrovams.

Važiavimas pagrinde trasa vyko abiem kryptimis – tiek į kalną, tiek leidžiantis nuo jo. Būtent pastaroji konfigūracija virto dienos iššūkiu keletui pilotų, kurie jau planuoja kitų metų „Prestigio EEDC“ startus.

Pasibandyti nulėkti nuo kalno išdrįso „Kemi-D1Sport“ atstovas Benediktas Čirba. Kaip jis pats komentavo, pabandė tris kartus – du iš jų vos nevirto automobilio nurašymo priežastimi. Itin agresyviai ir stebėtinu greičiu slydimą pradedantis ukmergiškis vis netilpdavo trasos ribose, kas sąlygojo nestiprų automobilio dugno ir važiuoklės apgadinimą, tačiau tuo pačiu suteikė geras patirtis ruošiantis kitų metų sezonui.

Lėkimo sudėtingiausia drifto konfigūracija Europoje neatsisakė ir „Drift Devils“ lyderis Kęstutis „Kipšas“ Kelpša. Jau pasibaigus pagrindiniams važiavimams, jis trasos personalo paprašė leisti įveikti dar keletą ratų. Abu iš jų baigėsi prie „Ąžuolo“ posūkio atitvaru, vienu atveju sprogus padangai ir centimetrų atstumu išvengus susidūrimo, kitu – alikus 360 laipsnių piruetą, jau atsiremiant į sukrautas padangų krūvas. Incidentas baigėsi sulankstyta važiuokle ir ranka nulenktu vairu. Kartu važiavęs Aurimas Vaškelis situaciją aiškino itin paprastai – „Padarėm „Kęstutį Petronį“, tik be apsivertimo“.

Incidentų neišvengė ir šių metų čempionato antros vietos nugalėtojas Timas Simniška, kuris džiaugėsi, jog ankstyvos iniciatyvos slysti dėka pakankamai anksti suprato, jog „kažkas čia ne taip“, ir į skalda padengtą stabdymo zoną išlėkė jau maksimaliai susistabdęs.

Pakalbinti renginio dalyviai dieną apibūdino kaip itin vykusią ir žadėjo, jog dabar žiemą galės paskirti poilsiui, bei naujos, dar stipresnės technikos konstravimui.