Per savaitę trukusią „TopGear“ apdovanojimų kelionę septyniolika automobilių nuvažiavo 22 000 kilometrų — du kartus daugiau nei siekia pusiaujo ilgis. Būtent tiek komisijai prireikė, kad išrinktų geriausią šiais metais pasirodžiusį automobilį. Savo verdiktą paskelbusi komisija nustebino ne vieną — eilę vairuoti įspūdingą „BMW M4“ kabrioletą komisijos nariai užsiimdavo iš vakaro, tačiau savo balsus atidavė tris kartus pigesniam, vienam greičiausių priekiniais varomais serijinės gamybos automobiliui „Renault Megane RS 275 Trophy“.

Vienas automobilių gamintojų atstovas draugiškai pašiepė su „TopGear“ apdovanojimų karavanu keliavusius fotografus. Paprašė jų nustoti socialiniuose tinkluose platinti nuotraukas, kuriose jie ne tik bučiuoja, bet ir laižo „BMW M4“.

431 arklio galios automobilis stulbino ne tik fotografus. Vilniaus, Marijampolės, Panevėžio, Rygos, Cesio, Tartu ir Talino gatvėse BMW susilaukdavo gausybės žvilgsnių, rikiuodavosi eilės pasidaryti nuotrauką, bet greičiausius automobilius bandžiusiųjų širdis užkariavo šis prancūzas.

Dauguma sutiko — moderniausių technologijų prikimštas „BMW M4“ nebuvo toks mielas automobilių mylėtojams, koks buvo „Renault Megane“. Pavargę nuo prabangos jie atgaivą rado prie karšto, bet įperkamo hečbeko vairo.

„Sportiškos lastelės apaugusios prabangos lašinukais“, — apie naująjį „M4“ kalbėjo automobilių žurnalistas Tomas Digaitis.

Lietuviško „TopGear“ vyriausiasis redaktorius Karolis Judzentavičius džiaugėsi, kad šiemet apdovanojimai praėjo be aukų — nebuvo prakirsta nė viena padanga, nebuvo sulaužytas nė vienas ratlankis tik vienas automobilis netyčia buvo paliktas Panevėžyje prie viešbučio.

„Renault“ buvo ir K. Judzentavičiaus pasirinkimas, tačiau jis nesitikėjo, kad jis bus išrinktas geriausiu automobiliu.

„Šiemet komisija buvo labai profesionali. Automobilių žurnalistai, lenktynininkai. Jie labai profesionaliai atidavė savo balsus ir nebuvo apakinti „BMW“ spindesio“, — kalbėjo redaktorius.

Prancūziškas automobilis buvo labai gabus. Komisijoje buvęs lenktynininkas Linas Puzonas teigė, kad šiam automobiliui užtenka sudėti saugos lankus, pakeisti padangas, stabdžius ir drąsiai galima važiuoti į lenktynių trasą. Visgi, ar tai yra žemiškas automobilis, ar tiesiog turtingų kolekcionierių kelioliktas eksponatas garaže.

„Šis automobilis laisvai gali būti trečiu šeimos automobiliu sekmadieniams pasivažinėjimams kur nors Aukštaitijoje. „Renault“ turi gerą galios ir kainos santykį, o jo galia jau šiek tiek aukštesnio lygio“, — pasakojo jis.

„Renault Megane RS 275 Trophy“ šiuose rinkimuose pelnė dar vieną titulą – geriausio Sportinio automobilio, nors jo įsibėgėjimas ir yra lėtesnis nei pagrindinio konkurento „M4“.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!