Todėl „TopGear“ apdovanojimams 2015“ pasiekus Varbusėje esantį Estijos kelių muziejų, kuriame buvo sudėlioti paskutiniai taškai geriausio Baltijos šalyse komercinio automobilio rinkimuose, daugelis karavano dalyvių jau buvo išbandę visus tris šioje kategorijoje konkuruojančius modelius.
Supraskite, mes norime pasakyti, kad „Iveco Daily“, „Renault Master“ ir „Renault Trafic“ visos kelionės metu nebuvo tie atstumtieji, kurių raktelius atbula ranka imdavo pusryčius pramiegoję komisijos nariai.

Neretam „TopGear“ žygio dalyviui tai buvo pirmas kartas gyvenime, kai jie buvo priversti sėsti prie tokios didelės transporto priemonės vairo. Tai reiškia, kad prieštaringų jausmų dozė plūstelėdavo dar prieš praveriant kabinos duris. Tačiau tarp komisijos narių ir kitų žygyje dalyvaujančių žmonių yra tikrų šios srities profesionalų, kurie atkreipė dėmesį į šių darbinių arklių ištvermę ir tvirtumą.

Bet grįžkime prie emocijų, kurios yra vienas svarbiausių šių rinkimų elementų. Nuo Varbusės Tartu link vingiuoja kiekvienam smagaus vairavimo mėgėjui šiurpuliukus keliantis kelias. Komercinių automobilių trijulė smagiai striksėjo posūkiuose, kai juos vieną paskui kitą aplenkė vienas favoritų į pagrindinį „TopGear“ apdovanojimų 2015“ titulą.

Tuo metu galvon toptelėjo dvi mintys. Būtent šiais komerciniais automobiliais važinėjantys darbštuoliai uždirba svajonių mašinas įmonių akcininkams. Kita vertus, net pats įspūdingiausias automobilis „TopGear“ konkurse turi 1 iš 17 galimybių tapti absoliučiu čempionu. Visi nugalėtojai paaiškės spalio 9 d. Taline.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją