Tad šioje Paryžiaus automobilių parodoje neabejotinas japoniškas superautomobilis – net 600 AG pasiekiantis „Nissan GT-R Nismo“. Jo dinamikos parametrai šluosto nosį tam pačiam parodoje nedalyvavusiam „Bugatti“ – vos 2,7 sekundes iki 100 km/val.! Aišku, ir kaina nemaža – 150 000 eurų (Vokietijoje), bet tai vis tiek gerokai pigiau, nei mokama už panašios galios itališkus superautomobilius, jau nekalbant apie pasakiškai brangų prancūzą.
Žinoma, neįkandantiems „GT-R“, yra ir kitos karštos „Nissan“ versijos. Atnaujintas kupė „Nissan 370Z Nismo“, pasiekia 344 AG, turi itin mažą, vos 0,26 Cx siekiantį oro pasipriešinimo koeficientą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek.
Gamoje yra ir sportiškas „Nissan Juke Nismo RS“, kuris, palyginti su įprasta versija, turi sportiškiau suderintą pakabą, ribotos trinties diferencialą, galingesnius stabdžius, o vietoje bazinių „Recaro“ sėdynių galima užsisakyti sportinius lopšius. Patikrinau, sėdisi lyg sportiniame bolide.
Labiau meniškos sielos žmonėms turi patikti pirmą kartą Europoje demonstruojamas koncepcinis retro formų „Nissan IDx“ – būtų puiku, jei japonai jį ryžtųsi gaminti. Na, bet kur kas realiau, kad greitu laiku išvysime karštą „Pulsar Nismo“ versiją.