Tad šioje Paryžiaus automobilių parodoje neabejotinas japoniškas superautomobilis – net 600 AG pasiekiantis „Nissan GT-R Nismo“. Jo dinamikos parametrai šluosto nosį tam pačiam parodoje nedalyvavusiam „Bugatti“ – vos 2,7 sekundes iki 100 km/val.! Aišku, ir kaina nemaža – 150 000 eurų (Vokietijoje), bet tai vis tiek gerokai pigiau, nei mokama už panašios galios itališkus superautomobilius, jau nekalbant apie pasakiškai brangų prancūzą.

Žinoma, neįkandantiems „GT-R“, yra ir kitos karštos „Nissan“ versijos. Atnaujintas kupė „Nissan 370Z Nismo“, pasiekia 344 AG, turi itin mažą, vos 0,26 Cx siekiantį oro pasipriešinimo koeficientą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek.

Gamoje yra ir sportiškas „Nissan Juke Nismo RS“, kuris, palyginti su įprasta versija, turi sportiškiau suderintą pakabą, ribotos trinties diferencialą, galingesnius stabdžius, o vietoje bazinių „Recaro“ sėdynių galima užsisakyti sportinius lopšius. Patikrinau, sėdisi lyg sportiniame bolide.

Labiau meniškos sielos žmonėms turi patikti pirmą kartą Europoje demonstruojamas koncepcinis retro formų „Nissan IDx“ – būtų puiku, jei japonai jį ryžtųsi gaminti. Na, bet kur kas realiau, kad greitu laiku išvysime karštą „Pulsar Nismo“ versiją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)