Tai yra pirmasis „Passat“ šeimos atstovas su kombinuotu pavaros mechanizmu, kurį sudaro benzininis 1.4 TSI variklis ir elektros motoras. Tokią pat sistemą turi ir „Golf GTE“ versija. Bendra pavaros mechanizmo galia siekia 218 AG, bendras sukimo momentas – iki 400 Nm. Maksimalus greitis – 220 km/val. Iki 100 km/val. įsibėgėjama per 8,0 sek.

Gamintojai nurodo, kad „Passat GTE“ vidutiniškai sunaudoja 2 l benzino ir 13 kWh elektros 100 km kelio. CO2 tarša – šiek tiek mažesnė nei 45 g/km. Su pilnu baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi automobilis nuvažiuoja iki 1000 km, o varomas vien elektra, jis išvysto iki 130 km/val. greitį ir gali įveikti iki 50 km.

Viena iš didžiausių „Volkswagen Passat GTE“ naujovių – speciali išmaniojo telefono programėlė CAR-NET e-Remote, leidžianti aktyvuoti ir valdyti prie įkrovimo stotelės prijungto automobilio akumuliatoriaus įkrovimą išmaniuoju telefonu.

Ekonomiška „Passat“ versija turėtų pasirodyti kitąmet.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)