Atvėrus dureles, žvilgsnį prikausto vis dar neįprastas „Audi“ prietaisų skydelis, kuriame visiems pažįstamos rodmenų skalės ir informacinio kompiuterio ekranėlis pakeistas didžiuliu 12,3 colio bendro pobūdžio ekranu. Priklausomai nuo automobilio būsenos ir vairuotojo nustatymų, jame gali būti rodomi įprasti automobilio rodmenys, atliekamas MMI sistemos, jungiančios automagnetolą, informacinį kompiuterį ir navigacinę, garso bei ryšio sistemas, valdymas. Oro kondicionieriaus valdymo elementai įkomponuoti į oro įleidimo kiaurymes dengiančias groteles.

Po variklio gaubtu sumontuotas gerokai modifikuotas „Audi EA 888“ variklių šeimynos 4 cilindrų 2.0 TFSI motoras. Šis 400 AG pajėgumo agregatas, galintis išvystyti iki 450 Nm maksimalų sukimo momentą, prieinamą sūkių diapazone tarp 2400 ir 6000 aps./min.

Maksimalus greitis išvystomas esant 7200 aps./min. Velenui sukantis dar tik 1900 aps./min. pasiekiamas ne mažiau įspūdingas 300 Nm sukimo momentas. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val trunka tik 3,9 sek., o vidutinės degalų sąnaudos – 7 litrai benzino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša - 162 g/ km.

Variklio sukimąsi valdo 7 laipsnių S tronic pavarų dėžė, judesį ratams perduoda quattro nuolatinė visų ratų pavara.

Nors šis modelis yra tik demonstracinis konceptas (net variklis nėra serijinės gamybos), gamintojas tikisi, jog nedidelis, bet galingas ketverių durų automobiliukas sužavės ne dar ne vieno autosalono lankytojus, o per keletą metų subręs ir serijinei gamybai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)