Visų pirma, ar pavyks naujajam „Jaguar XE“ sėkmingai konkuruoti su pripažintais segmento lyderiais – 3 serijos BMW, C klasės „Mercedes-Benz“, „Audi A4“? Jo pirmtakas „Jaguar X-Type“ nesugebėjo atsilaikyti, nes buvo pagamintas naudojant „Ford Mondeo“ platformą – niekas nenorėjo mokėti daug pinigų už „Ford“. Šis gi modelis yra visiškai naujas ir greičiausiai jo sėkmė labiausiai priklausys nuo to, kaip sėkmingai bus įsukta reklaminė kampanija.

Pavyzdžių toli ieškoti nereikia – štai koks populiarus ir geidžiamas tų pačių šeimininkų iš IndijosTata Motors“ valdomos „Range Rover“ markės modelis „Evoque“. Tad nieko keisto, kad parodoje pamatėme ir stilistiškai jį ir „Range Rover Sport“ primenantį, bet gerokai erdvesnį „Land Rover Discovery Sport“. Tikrai stilingas miesto automobilis, tad nematau priežasčių, kodėl jis būtų nepopuliarus.

Svarbiausios naujienos iš Paryžiaus - specialioje rubrikoje!

Naujo „Kia Sorento“ pirmtakas buvo vienas populiariausių savo segmento automobilių. Tad didesnis ir erdvesnis naujas modelis taip pat turėtų užkariauti pirkėjų širdis. Koją jam gali pakišti nebent vis didesnis pirkėjų susidomėjimas mažesniais automobiliais ir gana masyvi, akivaizdžiai JAV rinkai kurta išvaizda.

Naujasis „Honda HR-V“ bus mažiausias „Honda“ SUV automobilis – Lietuvoje jį tikrai lydėtų didelė sėkmė, jei kainos būtų panašios į „Nissan Qashqai“. Bet kol kas mūsų šalyje „Honda“ automobiliai nepalyginamai brangesni.

Iš tiesų galima užduoti daug klausimų, į kuriuos atsakymus galima tik spėti. Tačiau vienas lakmusas, bent jau parodoje, tikrai yra. Prie vienų automobilių tiesiog sunku prasibrauti, o kiti sutinkami gerokai šalčiau. Bet prie superautomobilių visada bus eilė caksinčių liežuviais ir blizginančių akis į supermodelius (merginas) bei norinčius prie jų (superautomobilių ir supermodelių) nusifotografuoti. Apie galingiausias mašinas – kitoje dalyje iš Paryžiaus automobilių parodos.