Ir nors čia nėra tokių didelių plotų, prancūzai išties turi ką pasiūlyti. Štai „Peugeot“ stende pagrindinės žvaigždės – koncepciniai „Quartz“ ir „Exalt“ modeliai. Pirmasis rodo šios markės miesto visureigių ateitį – automobilio salonas yra funkcionalus, čia vairuotojui talkina įvairios technologijos, o po variklio dangčiu įtaisyta hibridinė sistema, pasiekianti net 500 AG. Antrasis – „Exalt“ – puikuojasi naujomis medžiagomis. „Peugeot“ demonstruoja įspūdingą ateities sedano versiją ir tęsia tai, ką pradėjo 2012 m. Paryžiuje pristatytas koncepcinis „Onyx“. „Exalt“ kėbulą meistrai sukūrė rankomis, o salonas įrengtas iš pakartotinai perdirbtų medžiagų.

O iš gamybai parengtų modelių – „karšta“ „Peugeot 308 GT“ versija, taip pat ypatingas „Peugeot 208 GT“ specialios serijos 30 automobilis.

Elegantiškame „Citroen“ stende – „C4 Cactus Airflow 2l“ versija, tiesa, kol kas koncepcinė. Bet, pasak gamintojų, šis hibridinę technologiją turintis modelis turėtų sudeginti vos 2 l/100 km. Norėtųsi tikėti, bet kol kas galima tik įsivaizduoti, kad bandydamas pasiekti tokį fantastišką rezultatą, šis bolidas turės lėkti nuo Monblano kalno ir tikėtis palankių oro sąlygų. Kitaip sakant, kol kas sunku patikėti tokiais duomenimis, bet viską parodys laikas ir realūs bandymai.

O štai „Renault“, taip pat užėmusi itin didelį ekspozicijos plotą, labiausiai akcentavo savo naujausią „Renault Espace“ modelį. Žinote, net ir aš užsimaniau tokio automobilio! Jį galima būtų pavadinti šeimyniniu, jei ne futuristinė išvaizda – jeigu nežinočiau, niekada nepatikėčiau, kad tai gamybai parengtas serijinis automobilis. Bet po ekspresyviomis linijomis šis prancūzas, turintis tiek vienatūrio, tiek ir SUV bruožų, yra išties erdvus ir praktiškas (gal dar šiek tiek info).

Pasižvalgius į prancūzų „kaimynus“ taip pat galima rasti stiliaus apraiškų. „Ford“ stende pristatytas naujasis „S-Max“ atrodo labiau konservatyviai. Vis dėlto šis automobilis jau turi savo gerbėjų ratą, jis visada pasižymėjo geromis važiavimo savybėmis, taip pat puikiai transformuojamu salonu, tad nėra abejonių, kad šiuolaikinis pirkėjas laukia ne tik racionalių sprendimų, bet ir išskirtinės išvaizdos. Kaip sakoma, pradžioje įsimylima akimis, o tik po to galvojama logiškai.

Todėl nieko nuostabaus, kad nors ir mažesnis, bet stilingas „Fiat 500X“ taip pat nestokojo dėmesio – gamintojui pavyko šauniai suderinti palyginti nemažus gabaritus su stilingo mažylio „Fiat 500“ išvaizda – gamybą pasiekė išties dailiai atrodantis stilingas miesto SUV automobilis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)