Nuotraukose ar vaizdo medžiagoje matoma išvaizda gal suklaidinti. Jis gal ir atrodo kaip dar vienas kompaktinis, niekuo ypatingu neišsiskiriantis modelis, o sausi skaičiai, pavyzdžiui, kad jis turi įspūdingo dydžio, net 2,7 m siekianti atstumą tarp ašių, nelabai daug ką sako. Kol nepamatai gyvai.
Pirmiausiai atkreipi dėmesį, kad jo profilis skiriasi nuo tradicinių hečbekų. Žiūrint iš šono automobilis itin primena universalą. Įsėdus į vidų, viskas pasidaro gerokai aiškiau. Atsistūmus priekinę sėdynę iki galo (taip, kad nebepasieki pedalų), gale sėdintiems keleiviams dar lieka išties daug vietos kojoms. Jei kalbėti skaičiais – gamintojas nurodo, kad keleivių keliams yra beveik 70 centimetrų vietos. O tai net daugiau, nei klase didesniuose D segmento automobiliuose.
Jei sąžiningai, liniuote nematavau, bet vietos salone tikrai daug. O ir bagažinė erdvi – į ją telpa nuo 385 iki 1395 l. Aišku, asmeniškai man patinka labiau lakoniški prietaisų skydeliai, nei sumontuotas šiame modelyje – gana įmantri architektūra reikalauja įpratimo, bet užtat čia siūloma moderniausia „Nissan Connect“ technologija, apimanti aplinkos stebėjimo, avarinio stabdymo, automatinio statymo ir kitas sistemas.
O Paryžiaus automobilių parodoje „Nissan“ demonstruoja ne tik įprastą „Pulsar“, bet ir kur kas sportiškesnės išvaizdos „Pulsar Nismo“ versijos viziją.