Dėl tikrai įtemptos net keturių pilotų tarpusavio kovos viso čempionato metu turnyro lentelė dar prieš duodant pirmą startą bylojo, jog bet kuris iš lyderių – Timas Simniška, Andrius Čibirka, Mantas Kulvinskas arba daugkartinis čempionas Andrius Vasiliauskas - galėjo tiek tapti Lietuvos drifto karaliais, tiek ir likti už finalo įskaitos ribų.

Tai taip pat reiškė, jog visi šie pilotai ir keletas kitų, kortas mėgstančių pamaišyti drifterių, šioms varžyboms turėjo tik vieną planą – pergalę ir jokių kompromisų. Neturinčių vilčių laimėti titulą grupėje kaip visada švytėjo ir Kęstutis Kelpša iš „Drift Devils“ ekipos ir antrą vietą kvalifikacijoje užėmęs „Republic-NP TEAM“ atstovas Povilas Lencevičius.

Pirmas iš esminio kvarteto „krito“ M. Kulvinskas. TOP-16 porų važiavimų metu jam teko važiuoti su šio sezono pažiba ir atradimu – Aurimu Vaškeliu. M. Kulvinsko padaryta klaidelė neatpirko A. Vaškelio greičio trūkumo ir teisėjų verdiktas sugriovė visą sezoną skrupulingai kauptą persvarą. M. Kulvinskas iš pirmos vietos turnyro lentelėje nugarmėjo į ketvirtą, taip užtikrindamas prizines vietas trims praeities drifto karaliams.

Sensacijos per plauką nepateikė ir Timas Simniška. Pirmoje „Tsuiso“ važiavimų dvikovoje susitikęs su ukmergiškiu Benediktu Čirba iš „Kemi-D1Sport“ komandos, T. Simniška, dėl pamušto kūgelio buvo paskelbtas pralaimėtoju. Prie teisėjų bokštelio aiškintis itin nemėgstantis sportininkas ten susitiko B. Čirbą, kuris pats prisipažino taip pat pamušęs kūgelį. To teisėjai, per trasoje tvyrančius dūmus, nepastebėjo ir neįvertino. T. Simniškai buvo skirta pergalė, o B. Čirba savo pavardę įsirašė į džentelmenų klubo sąrašą – pripažinti savo pralaimėjimą niekam neraginant, tikrai pagarbos vertas veiksmas.

Andrius Vasiliauskas buvo antras iš keturių favoritų, po nesunkiai laimėtos TOP-16 kovos prieš Ronaldą Ramošką savo viltis į didžiausią trofėjų palaidojęs TOP-8 dvikovoje su T. Simniška. Pastarasis laimėjo ir pateko į TOP-4.

Kaip ir buvo galima tikėtis, galutinė kova dėl karaliaus titulo vyko iki paskutinio dienos važiavimo. Komandų matematikos lentelės skelbė vieną paprastą ir tuo pačiu negailestingą faktą – laimėjęs važiavimą, laimi ir varžybas ir čempionatą.

Prie starto išsirikiavo „Express Pizza - Drifter.Lt“, „Lexus“, „Promaksa-Fiberfix“ ir BMW automobiliai. Dalyvių demonstruojamas meistriškumas labiau priminė Europos lygio čempionato finalą, nei vietos reikšmės varžybas.

Po trumpos teisėjų diskusijos, Andrius Čibirka tapo Lietuvos drifto karaliumi, palikdamas žemesnį laiptelį T. Simniškai, o trečią - Andriui Vasiliauskui.

Pakalbinti drifto ekspertai sako, jog kitokio finišo ir nebuvo galima tikėtis – sezono pradžioje išsprendęs esminę rezultatus stabdžiusią problemą t.y. variklio galios trūkumą Andrius buvo pasmerktas pergalei. Puikus komandos, rėmėjų, o svarbiausia, su kočėlu į garažą ruoštis varžyboms vejančios žmonos Linos darbas nepaliko Andriui kitos išeities ir teko būti geriausiu.

Žvelgiant į Lietuvos čempionatą, peršasi išvada, jog drifto sportas Lietuvoje toliau veši ir auga. Pirmas keturias vietas čempionate galutinėje įskaitoje skiria vos 25 taškai. 5 čempionato etapai parodė, jog Lietuvoje yra bent 8 itin aukšto meistriškumo sportininkai, kurie, esant galimybėms, atstovaus mūsų šaliai užsienio varžybų serijose.

Prisijunk
prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk href="https://www.facebook.com/DELFIsportasauto"
target="_self">DELFI Sporto draugu „Facebook“,
sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis
įžvalgomis ir komentarais!