Timas Simniška

700 AG – toks „arklių“ skaičius slepiasi po T. Simniškos „Lexus SC“ variklio gaubtu. „Drifter.lt“ komandos narys 2013-ų „Drift Allstars“ etape Kaune užėmė aukščiausią vietą tarp lietuvių – jis pateko į geriausiųjų aštuntuką. 

Lietuvos drifto čempionato rikiuotėje T. Simniška žengia trečias su 249 taškais ir bandys antrą kartą tapti „Drifto Karaliumi“ paskutiniame Lietuvos čempionato etape. Pirmą kartą tokį titulą jis iškovojo 2008-ais.

Andrius Vasiliauskas

Geriausias pastarųjų metų Lietuvos „drifteris“ puikiai jaučiasi miesto trasose – jis yra 2012 ir 2013 metų Lietuvos „Drifto Karalius“. Be viso to, šių metų Lietuvos čempionate jis užima antrą vietą su 289 taškais. A. Vasiliauskui tarptautinių čempionatų etapai Lietuvoje nebūdavo sėkmingi, tad gal šiemet jis parodys tai, ką sugeba Lietuvos čempionate?

Tadas Adomaitis

„NP Team“ komandos narys, patenkantis į „Daugiau nei 600 AG“ „drifterių“ klubą. Jis daugiau yra pasižymėjęs vietos varžybose, o tokio aukšto lygio renginyje kaip „Drift Allstars“ dalyvaus pirmą kartą.

Darius Kepežinskas

Vienintelis dyzeliniu automobiliu važiuojantis sportininkas, į BMW „Compact“ sugrūdęs 3 litrų darbinio tūrio BMW jėgainę. Daugiau nei 300 AG ir 700 Nm leidžia Dariui vadintis „torque king“.

Evaldas Kovalenka

2010-ų „Drifto Karalius“ epizodiškai pasirodo trasose ir čia pagadina nervus lyderiams. „Nissan Silvia“ automobilį su „Toyota“ 1JZ-GTE varikliu vairuojantis vilnietis gali nustebinti ir „Drift Allstars“ varžybose.

Darius Balys

„Dariaus?“ Šis klausimas pastaruosius porą metų „Drifter.lt“ komandos profilio gerbėjų būdavo užduodamas kasdien. Per trečią Lietuvos čempionatą visi šoninio slydimo gerbėjai išvydo tai, ką D. Balys konstravo beveik trejus metus – penktos serijos BMW E60, po kurio kapotu tūno amerikietiškas V8 motoras.

Kad formą jis atgaus greitai, D. Balys įrodė jau ketvirtame Lietuvos čempionato etape „Nemuno žiede“, kur užėmė ketvirtą vietą. Jeigu lažybų bendrovės organizuotų statymus „Kas pateiks didžiausią staigmeną „Drift Allstars“ varžybose Kaune“, D. Balio koeficientas būtų 1,01.

Mantas Kulvinskas

Vilnietis šiemet rimtai atakuoja tiek Lietuvos, tiek visos Europos šoninio slydimo trasas. Treniruotės ir patobulinimai automobiliui nenuėjo perniek – likus vienam Lietuvos čempionato etapui, M. Kulvinskas yra lyderis su 296 taškais. Rytų Europos „drifto“ čempionate jis kol kas trečias.
 
Jo automobilis bus vienas įdomiausių visoje „Drift Allstars“ rikiuotėje Kaune. BMW „chuliganas“, 2JZ-GTE variklis iš „Toyota Supra“, daugiau nei 700 AG ir 700 Nm bei naudojamos „semi-slick“ tipo padangos.

Povilas Lencevičius

BMW Z3 su kiek daugiau nei 300 AG turinčiu varikliu greičiausiai bus pats silpniausias automobilis „Drift Allstars“ varžybose. Tačiau jis sveria 800 kg, tad masės bei galios santykis – pavydėtinas. Idealus automobilis miesto trasai?

Kęstutis Kelpša

Geriausias klaipėdietis „drifte“. Lietuvos čempionate jis – šeštas. Jo BMW yra konkurentas tapti silpniausiu automobiliu „Drift Allstars“ varžybose Kaune, tačiau čia nemažai lems ne tik automobilis, bet ir vairuotojo sugebėjimai. O jų K. Kelpša turi.

Andrius Čibirka

2011-ų „Drifto Karalius“ džiaugiasi atnaujintu BMW, po kurio kapotu šiemet sumontavo turbiną. Dabar jis turi 600 AG ir leidžia kauniečiui prilygti bet kuriam varžovui. Ketvirtą vietą Lietuvos čempionate su 243 taškais užimantis sportininkas pasižymi kaip labai techniškas vairuotojas, kuriam sudėtingos trasos rūpesčių nesukelia.

Kęstutis Petronis sugrįš antrą kart į Kauno miesto gatvės trasą su savo automobiliu turinčiu 700 AG. Visą šį sezoną turėjęs daug problemų su automobiliu panašu, kad jas visas pagaliau išsprendė ir su pilnu pajėgumu bandys įrodyti savo vertę Europos lyderiams.

„Drifter.lt“ komandos narys Ronaldas Ramoška, atnaujinęs savo „Nissan“ amerikietišku varikliu LS3, turinčiu 525 atmosferinių arklio galių.

„Drift Allstars“ finalas vyks Kaune rugsėjo 6 - 7 dienomis.

Sekite mūsų naujienas Facebooke.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją