„Ne vien šios ilgų distancijų lenktynės, bet ir visas savaitgalio renginys paliko puikų įspūdį. Daug skirtingų varžybų, per pusantro šimto dalyvių, pilnos žiūrovų tribūnos, šauni organizacija – tikrai kiek neįprastas reiškinys Lietuvos lenktynininkams. Kaimyninėse Baltijos šalyse matyti akivaizdus automobilių žiedinių lenktynių pakilimas. Belieka tikėtis, kad tokios tendencijos ilgainiui pasieks ir Lietuvą“, – kaimyninės Latvijos sostinėje praūžusiu žiedinių lenktynių festivaliu „Riga Summer Race“ žavisi A. Granskas.

Anot jo, šįkart kovoje dėl pergalės teko gerokai paplušėti. Praėjus pirmajai 555 km lenktynių valandai jų komandos automobiliui prireikė skubios mechanikų pagalbos, mat nuo karščio išsilydė generatoriaus elektros laidas. Remontui sugaištos kiek daugiau kaip dvylika minučių greitąjį „Radical’ą“ nubloškė į šešioliktą vietą, tad po to teko vytis varžovus.

Paskutinėje varžybų atkarpoje prie vairo sėdęs R. Steponavičius ėmėsi iniciatyvos ir netgi pagerino savaitgalio trasos rekordą, vieną Bikierniekų ratą (3,662 km) nuvažiavęs greičiau kaip per 1 min. 21,987 sek. Vis tik intriga išliko iki paskutinių kilometrų, kuomet avariją patyrė iki tol užtikrintai pirmavęs „Rimo“ komandos dyzelinis BMW.

Buvau labai alkanas, tad norėjau greičiau atlėkti į finišą. Pavyko, – apie savo pastangas aplenkti varžovus juokauja R. Steponavičius. – Iš tikrųjų šįkart mums nusišypsojo sėkmė. 1000 kilometrų lenktynėse Palangoje buvome priversti sudėti ginklus anksčiau laiko dėl sulūžusios greičių dėžės, tad šįkart už tą nesėkmę atsigriebėme. Be to, neseniai su komanda viešėjome Anglijoje, kur aplankėme „Radical“ sportinių automobilių gamyklą. Pamatėme visą procesą – nuo atskirų detalių ir įvairių komponentų gamybos iki pilno automobilio surinkimo. Įsitikinome, kaip kruopščiai dirba didžiulė profesionalų komanda. Visa tai įkvėpė dar daugiau pasitikėjimo mūsų vairuojamu „Radical SR5“ automobiliu.“

Antrą vietą 555 km lenktynėse užėmė „Inter Rao Lietuva“, o trečia bendroje įskaitoje liko „Brum Brum Sport“ komanda. Šios dvi ekipos varžėsi BMW M3 automobiliais.

Šiemet debiutavusias Baltijos šalių ilgų distancijų žiedinių lenktynių taurės varžybas sudaro keturi etapai. Trys iš jų – gegužę Estijos Pernu trasoje vykusios 555 km lenktynės, 1000 km batalijos Palangoje ir praėjusio savaitgalio varžybos Rygoje – jau įvyko. „GSR-Telšių statybos“ komandai sėkmė šypsojosi dukart – laimėtos 555 km lenktynės Estijoje ir Latvijoje. Kol kas bendroje įskaitoje lyderių poziciją užimantys kauniečiai iš anksto nugalėtojų laurų sau nekabina ir nekantriai laukia paskutinio etapo, kuris rugsėjį turėtų įvykti gimtoje Kačerginės trasoje.

„Panašu, kad dėl paskutinių lenktynių dar lieka nemažai klausimų, tačiau mes dedame dideles viltis, kad jos vis dėlto įvyks. Jaučiame solidžią konkurenciją iš varžovų, o tai visada varžybas padaro dar įdomesnes. Taigi tikimės, kad dar turėsime paskutinę progą šių metų sezone išmėginti savo jėgas lenktyniaujant 555 kilometrus iki skausmo pažįstamoje Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje“, – viliasi „GSR-Telšių statyba“ komandos narys A. Granskas.

Be ilgų distancijų lenktynėse dalyvavusio vyriško tandemo GSR komandos garbę „Baltic Open“ važiavimuose gynė ir lenktynininkė Ernesta Globytė, pilotavusi vienintelį Baltijos šalyse „Ginetta G50“ sportinį automobilį. Ji finišavo ketvirtoje vietoje, už nugaros palikdama nemenką varžovų virtinę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)