Šiai ekipai pavyko greičiausiai nuvažiuoti vieną trasos ratą – per 1:07:046 min. Prie bolido vairo sėdėjo latvis Konstantinas Calko.

"Man tai jau ketvirtos lenktynės Palangoje. Pirmi du kartai buvo sėkmingi, kai lipome ant podiumo. Trečias kartas nepavyko – nebaigėme lenktynių, o paskui padariau poros metų pertrauką. Tai gana įdomus sugrįžimas – pasiekėme trasos rekordą ir laimėjome kvalifikaciją. Rytoj neketiname važiuoti taip greit, kaip kvalifikacijoje, būsime ramesni, kad galėtume pasiekti finišą geroje pozicijoje. Aišku, tikimės laimėti, tačiau pagrindinis mūsų tikslas rytoj – finišuoti", - po kvalifikacijos DELFI sakė K. Calko.

Naująjį trasos rekordininką pasveikino komandos vadovas ir draugai, lenktynių organizatoriai ir Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, įteikęs ekipai - kvalifikacinių varžybų nugalėtojai savo taurę.

Antra kvalifikacijoje liko „15min-GSR-Telšių statyba“ (1:09:390 min.), trečią geriausią rezultatą pademonstravo „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ ekipa su „Aquila CR1“ automobiliu (1:09:938 min.), kuri pirmavo po pirmos atrankos dalies. Vėliau trasoje likus dešimčiai greičiausių bolidų, į priekį įsiveržė „Radical SR8”. Paskutinėje atrankos stadijoje „Aquila CR1“ pilotavo Ramūnas Čapkauskas, kuris greičiausiąjį ratą nuvažiavo per 1 min.09,938 sek.

Už trejetuko liko „General FinancingSTIHL by Pitlane“ (1:12:060 min.) ir „BRUM BRUM Vitamins by JR Motors” (1:12:087 min.).

15-osioms 1000 km maratoninėms lenktynėms startas bus duotas šeštadienį, liepos 19 d., 12.15 val.

Laukia bemiegė naktis

Draugiškų ir charizmatiškų belgų „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komandos „BMW M4 Silhouette“ daugiau laiko praleido serviso juostoje nei trasoje - jie kvalifikacijoje liko septinti.

Vos prieš porą valandų suremontavę variklio cilindrą, belgai vėl tapo savo automobilio įkaitais. Variklis nesustojo kaisti, o aušinimo skystis jame užvirė ir galiausiai ėmė veržtis fontanais pro radiatoriaus vožtuvą.

Belgų komandos pilotas Wardas Sluys DELFI pasakojo, kad jo komandos laukia bemiegė naktis, bet tikrai ne vakarėlyje paplūdimyje.

„Šiandien mes pakeitėme kelias detales variklyje, bet ne patį variklį. Tam neturėjome laiko. Šis darbas mūsų laukia naktį. Svarbiausia, kad kvalifikacijoje nesudaužėme automobilio. Mes esame patyrę lenktynininkai ir, jei pavyks laikytis protingos strategijos, manau būsime priekyje net ir startavę septinti“, – pasakojo belgas.

Antri kvalifikacijoje likę lietuviai „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ šiandien į lenktynes įnešė daugiausiai dramos. Treniruotės metu favorite komandos automobilis, tuo metu vairuojamas Vytauto Švedo, stabdymo zonoje įsirėžė į apsauginius bortus ir padarė šiokių tokių pažeidimų radiatoriui ir vairo mechanizmui.

„Aš galvojau, kad kiti automobiliai mane matė, bet buvo kitaip. Pasielgiau taip, kaip pasielgčiau ir kitą kartą – nenorėjau pridaryti kitiems daugiau problemų nei sau. Bet viskas tvarkoje, gulsimės į lovas pakilios nuotaikos, automobilis tvarkoje. Pagrindinis mechanikų darbas – kosmetinis, tam, kad mašina būtų graži žiūrovams ir fotografams“, – pasakojo vienas geriausių šiandienos Lietuvos lenktynininkų.

„General Financing – STIHL“ komanda su Benediktu Vanagu, broliais Nerijumi ir Nemunu Dagiliu bei olandu Sebastiaanu Bleekemolenu kvalifikacijoje parodė ketvirtą laiką.

Jų „Porsche 911 GT3 Cup“ veikė kaip šveicariškas laikrodis – nei treniruotėse, nei kvalifikacijoje automobilis neparodė jokių „ragiukų“. B. Vanagas pripažino, kad nuo to, kaip automobilis atlaikys 1000 kilometrų krūvį, priklausys ir komandos rezultatas.

„Yra daug greitesnių automobilių nei mūsų. Pagal geriausią rato laiką, mes niekada jiems neprilygsime. Visgi, kitas reikalas yra ilga distancija. Bėgime yra 100 metrų sprintas ir 42 kilometrų maratonas. Usainas Boltas niekada maratone nebus pirmas. Kvalifikacija parodo per kiek laiko automobilis gali įveikti vieną ratą, o ne 1000 kilometrų“, – pasakojo B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)