Belgai pirmąją vietą atidavė Benedikto Vanago ir brolių Dagilių ekipažui, kai jų BMW bolidas, su ore besidraikančiomis detalėmis, beviltiškai bandė vytis čempionus. Šiemet belgai pasiryžę viską pradėti iš naujo ir didelės kaltės už pernykštį pasirodymą sau neverčia.

„Kiekvienose lenktynėse taip būna. Taip, didžiąją dalį laiko vyrauja kova. Kova, kova, kova, bet tarp to atsiranda ir vietos sėkmei. Ne viskas priklauso nuo vairuotojų, ne viskas priklauso ir nuo mechanikų. Tiesiog taip kartais atsitinka ir pozicijas ant podiumo nulemia vos kelios sekundės“, – su entuziazmu pasakojo belgų lenktynininkas Wardas Sluysas.

Tiesa, ši belgų komanda triumfavo 2010 metų 1000 km lenktynėse. Lenktynių trasos posūkiai jiems buvo gerai pažįstami, tačiau šiemet Palanga juos pasitinka kiek kitokia. Šiemet, renovavus trasą, belgai nuogąstavo, kad jų automobilis gali tiesiog pakibti ant asfalto kylant ant estakados.

„Nenoriu pasakyti, kad trasa pernai buvo lengva. Jokiu būdu. Tačiau šiemet ji tapo dar sunkesnė. Viskas pasikeitė. Ji sutrumpėjo, mano nuomone, tapo dar greitesnė. Apskritai smagu, kad Lietuva investuoja į trasas ir taip pritraukia žiūrovus. Daug smagiau važiuoti kai yra minia palaikančiųjų“, – pasakojo jis.

Belgo, kartą jau laimėjusio 1000 kilometrų lenktynes, galima teirautis pergalės recepto, o jis, anot lenktynininko, paprastas.

„Atsižvelgdamas į savo patirtį šioje trasoje ir atsižvelgdamas į varžovų skaičių galiu pasakyti, kad nugalės tas, kuris bus pakankamai protingas neįsivelti į bėdą. Kas „nepabučiuos“ betoninių atitvarų, nesusidauš, tas ir laimės.

Būtent tokio recepto ir laikėsi pernykščiai nugalėtojai – B. Vanagas ir broliai Dagiliai. Trijulė neįsivėlė į jokią avariją, laiku suskubo keisti lietaus ir sausos dangos padangas ir visas devynias lenktynių valandas važiavo be klaidų.

Belgas jokios pagiežos pergalę iš panosės nugvelbusiems lietuviams nejaučia.

„Mes čia atvykstame kasmet jau daugybę metų, net tada kai patys nedalyvaujame lenktynėse. Mes mylime lietuvius, Palangą, o minioms patinkame ir mes. Kasmet Lietuvoje praleidžiame bent po porą savaičių ir čia mums kaip atostogos. Trasoje mes oi kaip kovojame, bet už jos – tik draugystė“, – pasakojo lenktynininkas.

Lietuviai turėtų pamilti belgus dar labiau, bent jau iš pirmo žvilgsnio. Šiemet į 1000 km lenktynes svečiai atsivežė dar niekur nematytą automobilį. Belgai – Stevas Vanbellingenas, Wardas Sluys bei pirmą kartą lenktynėse dalyvausiantis pilotas iš JAV Danielis Colembie iš namų atsivežė „BMW M4 Silhouette“.

Svečių automobilis iš toli traukia akį. Visgi, ne tik dailios rėminio bolido linijos masina žiūrovus. Kėbulas slepia ir labai galingą, 450 arklio galių variklį.

„Važiuoklė ir variklis yra pernykščiai – viskas kitas nauja. Mes pirmieji Europoje lenktyniausime su M4. Visą kebulą pasidarėme tiesiog iš nuotraukų, o prie to labai padėjo mechanikai iš Vilniaus“, – pasakojo belgas.

Belgas neabejojo, kad pergalingas kokteilis – šaltas protas ir patikimas automobilis – yra jo komandos rankose, tačiau ketvirtadienį, pirmosios treniruotės metu, belgams širdys turėjo pradėti virpėti.

Tik porą ratų trasoje apsukęs „BMW M4“, grįžo į boksus – netikėtai pakilo aušinimo skysčio temperatūra. Gedimas pašalintas per kelias minutes ir automobilis buvo vėl išleistas į trasą. Belgai pirmojoje treniruotėje pasirodė sėkmingai – jų automobilis parodė ketvirtą geriausią rato įveikimo laiką – 1:16.815.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)