„Mažiau arklio galių reiškia didesnį patikimumą, mažiau apkraunami mazgai, todėl patikimiau dirba pavarų dėžė. Be to, automobilis tapo 30 kg lengvesnis“, - sakė komandos vadovas Marius Batūra.

Pasak jo, dėl to „Spire GT-R“ galimybės trasoje nesumažėjo. Taip pat pakeistas galinis sparnas suteiksiantis automobiliui naujų aerodinaminių savybių. Permainos ir komandos sudėtyje – Marių Gabrilavičių pakeitė Rokas Markevičius vienintelis Lietuvoje vairuojantis dvivietę formulę.

„Jo išskirtinė patirtis su lengvos konstrukcijos automobiliais mums tikrai pravers“, - pažymėjo komandos vadovas. Be R. Markevičiaus automobilį dar vairuos Egidijus Gutaravičius, Martynas Čiuželis ir Adolfas Darginavičius.

Jei viskas klostysis gerai, komanda ir šiemet tikisi mesti iššūkį favoritams, tačiau padėtį vertina realiai: svarbiausia – finišuoti.

„Pernai, kol dar galėjome važiuoti, visai neblogai atrodėme, nors beveik nuo pat pradžių neveikė automobilio trečioji pavara. Visada norime pasirodyti kuo geriau ir užimti kuo aukštesnę vietą, bet X1 klasėje dažnai net ir favoritams nepasiseka finišuoti“, - sakė M. Batūra.

„Spire GT-R“ automobilis 1000 km lenktynėse dalyvauja 5-ą kartą, o su „E100 Go – Pinigine.lt“ komanda – antrą sykį. 1000 km lenktynės šiemet Palangoje vyks liepos 16–19 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)