Ironiška, tačiau būtent Lietuvos išdaužyti žvyrkeliai sugadino V. Švedo rezultatą šiame ralyje. Margionių greičio ruože, iki finišo likus maždaug penkiems km, V. Švedo automobilis, važiuodamas giliose provėžose, į kažką trenkėsi. Dėl to buvo visiškai sudaužyta „Mitsubishi“ galinio kairio rato pakaba ir lenktynes tęsti rodėsi bus neįmanoma.

„Buvau taip nusivylęs, kad norėjau tiesiog prasmegti skradžiai žemę. Labai daug tikėjausi iš lietuviškų greičio ruožų, kurių specifiką žinojau, o dalį jų jau buvau važiavęs. Deja, antrame greičio ruože žlugo mano viltys parodyti puikų rezultatą“, – po penktadienio varžybų sakė „Juta Racing“ komandos lenktynininkas Vytautas Švedas.

Į serviso zoną V. Švedas atvažiavo tik vos vos riedėdamas. Duobėtų kelių pasekmė – sulankstyta pakabos šakė, sudaužytas amortizatorius, nutrauktas galinis pusašis. O juk sportininkų laukė vos 15 minučių serviso zona, kurioje negalima naudoti atsarginių detalių, nevežamų automobilyje.

„Mes niekaip negalėjome numatyti tokių skaudžių pasekmių, todėl žinoma, mes savo automobilyje neturėjome nei vienos reikiamos detalės. Tik mūsų komandos mechanikų, ir jų vadovo Dariaus Biesevičiaus išradingumo dėka mes sugebėjome net nesuremontuoti, o tiesiog „subintuoti“ automobilį, kad bent kažkaip galėtumėm pravažiuoti likusius greičio ruožus,“ – pasakojo V. Švedas.

Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas

Ironiška, tačiau ypač prastos kokybės lietuviški greičio ruožai iš pradžių palaidojo V. Švedo viltis pakovoti dėl aukštų pozicijų, o po to jį išgelbėjo nuo pasitraukimo iš lenktynių. Lenktynių organizatoriams nutarus atšaukti du lietuviškus greičio ruožus, V. Švedui atsirado viltis tęsti lenktynes.

„Jeigu būtų tekę dar kartą važiuoti tais arimais, būtumėm tikri sudėję ginklus. Tačiau, kai lenktynės sutrumpėjo iki dviejų popietinių greičio ruožų, nutarėme rizikuoti ir važiuoti toliau“, – sakė šturmanas Žilvinas Sakalauskas.

Tai, ką per 15 minučių serviso zonoje darinė keturi „Juta Racing“ mechanikai, Tarptautinės autosporto asociacijos (FIA) stebėtojai filmavo mobiliaisiais telefonais. Kadangi buvo galima naudoti tik automobilyje buvusius daiktus, remontui buvo pasitelkta viskas, pradedant plastmasiniais įtempėjais ir baigiant temimo lynais.
Ekipažas nepavėlavo nei minutės ir po ketvirčio valandos jau stovėjo lenktynininkų rikiuotėje.

V. Švedas ir Ž. Sakalauskas po penktadienio varžybų klasifikuojami 29-oje vietoje, jiems ant kulnų lipa kitas lietuviškas ekipažas – Dainius Matijošaitis ir Mindaugas Čepulis, kurie yra 30-i. Abu Lietuvos duetai nuo lyderio prancūzo Sebastieno Ogier („Volkswagen Polo-R“) atsilieka daugiau negu 8 min.

Į 57-ą poziciją iš 62-os tarp 66-ių kovą tęsiančių ekipažų pakilo Jonas Pipiras su šturmanu Ramūnu Babachinu („Škoda Fabia“), kurie lyderiui pralaimi daugiau nei 15 minučių.

Šeštadienį sportininkams ilgiausia ralio diena – jie įveikia net 10 greičio ruožų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)