- Kokios pagrindinės naujienos prieš būsimą Lenkijos ralio čempionato etapą?

- Šiame ralyje startuosiu su N grupės automobiliu. Paskutinį kartą N grupėje važiavau 2012 metais. Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp šių automobilių? Visų pirma, dera paminėti, kas visiems rūpi labiausiai, kiek „arklių“. Mechanikai mane patikino, kad nors ir turime naują motorą, jis niekuo nesiskiria nuo prieš tai buvusio. Taigi, turiu tuos pačius 330 arklio galių, tik šį kartą jie turi traukti sunkesnį vežimą. O sunkesnį todėl, kad N grupės automobilis turi daugiau standartinių dalių – stiklinius langus ir sunkesnes pakabos detales.

Trasoje svorio skirtumas išties jaučiasi, reikia ankščiau ir sunkiau stabdyti, mašina šiek tiek vangiau greitėja. Taip pat R grupės „Subaru“ automobilis dėl pakabos konstrukcijos buvo kiek vikresnis kelyje. Tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dabar N grupėje galiu varžytis su panašių charakteristikų automobiliais. Galiu sėkmingai pasilyginti savo vairavimo kokybę, nekeliant klausimo kur mašinos, o kur mano trūkumai, nes technika yra daugiau ar mažiau vienoda.

- Kaip sekasi bendradarbiauti su komanda?

- Sutarti sekasi gerai. Man labai patinka mūsų mechanikai ir inžinieriai, kurie po daugelio metų jau yra tikri profesionalai. Didelių rezultatų aš dar neparodžiau, todėl nėra ir daug priežasčių švęsti. Tačiau, mes einame teisinga linkme, komanda tiki manimi, kaip ir aš pats. Progresuoju, ir tikiuosi, pakankamai sparčiai.

- Nuo praėjusio etapo praėjo nemažas laiko tarpas. Kaip per tą laiką ruošeisi?

- Praėjo nei daug, nei mažai – 6 savaitės. Per jas daug dėmesio skyriau treniruotėms ir savęs tobulinimui. Daugiausiai naudos davė darbas su mano ilgamečiu treneriu J. Dereškevičiumi. Dabar į Lenkiją grįžtu su naujomis jėgomis ir pasitikėjimu. Nemažai valandų praleidome prie virtualaus lenktynių simuliatoriaus. Vieniems tai gali pasirodyti panašu į žaidimą, bet aš į tai žiūriu kitaip. Dirbant su treneriu, net ir virtualioje erdvėje galiu išlavinti labai daug naudingų įgūdžių, kuriuos sėkmingai pritaikysiu tikroje ralio trasoje.

- Kam skyrei daugiausiai dėmesio?

- Grįžus į Lenkiją, daug dėmesio skyriau ir tolesniam stenogramos tobulinimui. Kadangi mano dabartinis šturmanas K. Helleris Lenkijoje jau važiuoja ne pirmus metus, parodė man klasikinių būsimų ir buvusių Lenkijos ralio kelių. Vis dar neatsikratau nuostabos jausmo, kai pamatau įvairias sekcijas kalnuose. Niekada gyvenime neteko stenogramų surašinėti tokiuose keliuose. Nors ir pirmą kartą tai gerokai stebina ir glumina, reikia susikaupti ir dirbti. Turėjome tris testų dienas, kur bandžiau automobilį skirtingose trasose. Nuvažiavome 300–400 km ir naujoje mašinoje jaučiuosi vis geriau. Iš esmės treniruotėmis esu labai patenkintas.

- Kokia tavo vieta turnyro lentelėje?

- Turnyro lentelėje pirmauja G. Gzybas ir W. Chuchala, kurie laimėjo po vieną ralį. Mano situacija komplikuota – sezonas man prasideda iš naujo. Kaip ir minėjau, nuo būsimo ralio važiuosiu N grupės, o ne R, automobiliu. Perėjus į kitą grupę mano taškai vėl skaičiuojasi nuo nulio. Pagrindinė taktika – važiuoti stabiliai ir rinkti taškus kiekviename etape. Dar turiu visus šansus nugalėti, todėl viskas mano rankose.

- Kuo bus išskirtinis būsimas etapas?

- Šį savaitgalį startuosiantis ralis „Rajd Karkonoski“ – vienas sudėtingiausių visame sezone. Lenkijos lenktynininkai sako, kad kalnuose vyksiantis ralis pasižymi labai techniškais, siaurais ir vingiuotais keliais, kurie yra dar ir pakankamai nelygūs. Aš pats dar tų trasų nemačiau, bet esu tikras, bus labai įdomu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją