Toks, kuriuo priekaboje nesunkiai galima atbuksyruoti į uostą ištaigingą motorlaivį ar surengti prabangią kelionę didesniam kiekiui VIP asmenų, nei talpina limuzinas, įskaitant net ir pasivažinėjimus tik galingiems visureigiams įveikiama bekele.

„Multivan Alltrack” įkūnija pravažumo, komforto ir kraulumo derinį. Prabangus išorės dizainas bei gausios keleivių komfortą ir bagažo gabenimo patogumą užtikrinančios funkcijos išskiria jį iš tipinio „Volkswagen Commercial Vehicles“ gaminamų, krovinių ir keleivių gabenimo verslui skirtų transporto priemonių asortimento. Į akį krinta 19 colių blizgantys lengvo lydinio ratlankiai, „Moonstone Mother of Pearl Effect“ spalva nudažytas kėbulas pateikia lyg užuominą, jog serijinėje gamyboje bus naudojamos lengviesiems automobiliams būdingos įdomios spalvos ir atspalviai, o ištaigingas odinis salonas perša mintį apie itin turtingą atskirai užsakomų prabangos funkcijų katalogą.

Gana kuklią mikroautobuso išorę paįvairina masyvūs priekinis ir galinis tamsiai pilkos spalvos buferiai, apatinę kėbulo dalį ir slenksčius dengiantys apsauginiai skydai. Šios priemonės nėra būdingi visureigio apdailos elementai. Jos saugo automobilio dugną bei šonus važiuojant bekele.

Pažvelgus į saloną, žvilgsnį prikausto natūralaus medžio grindų danga ir Italijos baldų gamintojo Poltrona Frau natūralios odos sėdynių apmušalai. Salone gausu įvairių metalo spalvos atspalvių dekoratyvinių elementų. Vairuotojo darbo vieta patogi ir funkcionali. Mikroautobuso informacinė ir pramogų sistema valdoma 8 colių lietimui jautriu ekranu. Puikų muzikos skambesį skleidžia Dynaudio tiekiamas erdvinio garso garsiakalbių komplektas.

Maksimalų salono funkcionalumą užtikrina universali sėdynių kreipiamųjų sistema, kurios bėgeliais galima perstumdyti keleivių salono sėdynes į norimą padėtį. Visos sėdynės turi atlenkiamus atlošus, kai kurios – visiškai sulankstomos. Absoliuti naujovė – sėdynių kreipiamosiomis tvirtinamas išimamas kelioninės virtuvėlės modulis. Šią virtuvėlę galima įrengti vertikaliai (t.y., važiavimo kryptimi), vietoj priekinio keleivio sėdynės, arba horizontaliai (t.y., statmenai važiavimo krypčiai) – vietoj pirmosios keleivių sėdynių eilės. Virtuvėlėje yra šaldytuvas, dujinė viryklė ir nedidelis virtuvinis praustuvas su geriamo vandens baku.

„Multivan Alltrack“ ne tik ištaigingas, bet ir galingas. Po variklio gaubtu sumontuotas 180 AG 2.0 TDI variklis ir 4MOTION visų ratų pavara. Ratams variklio judesį paskirsto galiniame tilte sumontuota daugiadiskė „Haldex“ sankaba. Pravažumą taip pat didina paaukštinta prošvaisa, dideli 19 colių ratai, stiprūs dugno bei apatinės kėbulo dalies apsauginiai skydai, ratų arkų dangalai ir masyvūs priekinis bei galinis bamperiai. Maksimalus užvažiavimo kampas - 21°, o nuvažiavimo – 15°.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją