Skirtingai nei Frankfurte, čia mašinų stovėjimas sutelktas vienoje vietoje, tad norint nevėluoti, geriausia atvykti arba viešuoju transportu, arba automobiliu prieš 1,5-2 valandas. Kitaip stovėsite kilometrinėje eilėje, o įvažiavę į daugiaaukštę aikštelę, galite valandų valandas sukti garbės ratus, ieškodami vietos savo ratams.

Antradienis ir trečiadienis Ženevoje yra skirtos žiniasklaidos atstovams. Nors apie daugelį iš 160 pasaulio arba Europos premjerų jau buvo žinoma iš anksto, o jų nuotraukas ar bent jau pieštus atvaizdus spėjo pamatyti bene visi besidomintys automobiliais, pamatyti juos gyvai, bent jau prisiliesti ir apžiūrėti naujų modelių salonus, apdailos medžiagas pavyks tik esant parodoje. Čia kartais ir slypi didžiausi atradimai ir nusivylimai.

Žinoma, reikia pasirinkti prioritetus, kur norėtumėte būti konkrečią minutę per vieno ar kito modelio pristatymą. Tarkime, pirmos dienos rytinės naujienos – 8 val. ryto, o skirtingose salono pusėse pristatomi naujasis superautomobilis „Lamborghini Huracan“ (su V10, 610 AG, 560 Nm varikliu ir visais varančiais ratais) ir mažylis „Renault Twingo“. Pastarasis yra trečios kartos modelis, kuris pasižymi tuo, kad turi turi gale sumontuotą variklį ir galinius varančiuosius ratus.

Vos už kelių minučių – 8.20 val. vieni renkasi išvysti naujausią, pirmąjį prestižiniame segmente kompaktinį SUV klasės „Porsche Macan“. Gamintojai tikisi, kad nuo šiol tai bus populiariausias „Porsche“ modelis, kuris leis kompanijos metinius pardavimus padidinti iki 200 000 vnt. Kitos „Porsche“ naujienos – „919 Hybrid“ bei „911 RSR“.

Tuo metu kita spaudos atstovu dalis arba renkasi, arba paknopstomis lekia į visiškai priešingame gale esantį „Toyota“ stendą, kur galima pamatyti naująjį „Aygo“ ir vandenilinį „FCV Concept“.

Vis dėlto visur suspėti neįmanoma: penkių ar dešimties minučių intervalu vien tik iki pirmos dienos pietų ir skirtingose salėse rengiami „Bugatti“, „Lexus“, „Maserati“, „Audi“, „Bentley“, „Jeep“, „Škoda“, „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Volkswagen“, „Seat“, „Rolls Royce“, „Citroen“, „Subaru“, „Opel“, „Kia“, „Mitsubishi“, „Mercedes-Benz“, „Hyundai“ pristatymai. Šį sąrašą galima būtų tęsti ir tęsti. Kiekvienas pristatymas trunka po 10-20 minučių, tad spėti visur tikrai neįmanoma. Primenu neatidiems – tai tik iki pirmos dienos vidurdienio vyksiančios premjeros!

O kur dar iš anksto, kartais net ne vienerius metus derinti pokalbiai su svarbiausiais automobilinės industrijos atstovais – kiekvienas interviu trunka iki pusvalandžio. Nepamirškime sėkmingo rakurso nuotraukų darymo, filmavimo, pirmųjų įspūdžių surašymo iš veiksmo vietos ir supažindinimo su jomis savo skaitytojo ar žiūrovo?

Tad tokioje parodoje laiko planavimas yra gyvybiškai svarbus dalykas. Nebūsi pasirengęs iš anksto, pradėsi blaškytis, stengsiesi aprėpti visas naujienas – ir žlugsi, o darbai liks nepadaryti. Turėkite tą mintyje, keliaudami į automobilinę parodą!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)