DELFI kelionę tęs iki pat Estijos sostinės Talino, kur bus paskelbti geriausi konkurso automobiliai, bet iki tol siūlome panagrinėti „TopGear“ konkurso koncepciją, iki šiol negirdėtą Lietuvoje ir galbūt pasaulyje.

Kelionę Vilniuje pradėję antradienį konkurso dalyviai sustojo Kaune, Jurbarke, Klaipėdoje, Plateliuose, Naujoje Akmenėje. Ant Kauno oro uosto kilimo tako dalyviai bandė sportiškiausius automobilius, Naujoje Akmenėje milžiniškame klinčių karjere tikrino visureigių pravažumą, o didžiuosiuose miestuose rengė pasirodymus, į kuriuos įvairiais būdais įtraukė vietos žiūrovus.

Vienas įdomiausių dalykų šiame konkurse yra vertinimo komisija. Kiekvienos šalies prenumeratorių ir kviestinių svečių komandos turės po vieną bendrą balsą rinkimuose dėl geriausių automobilių. Žurnalo „TopGear“ vyriausiojo redaktoriaus Renaldo Gabarto paklausėme, kodėl pasirinktas būtent toks būdas.

„Visos tos kalbos „Golfas gaidys, o Opelis rūdyja“ yra beviltiškai pasenusios ir netikslios. Norime paimti žmones, kurie galėtų visapusiškai trumpu periodu išbandyti daug skirtingų automobilių ir būtų profesionalios nuomonės ambasadoriai“, – sakė R. Gabartas.

Paskelbus apie artėjančius automobilio rinkimus redakciją užplūdo laiškai. Prenumeratoriai buvo išrinkti burtų keliu.

„Aišku, šiokia tokia atranka buvo, bet ne tokia griežta kaip į darbo vietą. Patikrinome prieinamą informaciją apie pretendentus. Vis dėlto automobiliai labai brangūs ir bijome, kad žmonės nepradėtų žiūrėti į juos kaip į „valdišką daiktą“ su kuriuo galima nuleisti garą ir laužyti“, – dėstė R. Gabartas.

Redaktorius pažymėjo, kad jiems įdomu dar labiau įtraukti savo auditoriją į žurnalą ir leisti išdėstyti savo poziciją. Be prenumeratorių savo žodį tars ir kviestiniai svečiai. Automobilius bandė lenktynininkai Dominykas Butvilas, Jonas Gelžinis, aktorius Donatas Šimukauskas, mados fotografas Gediminas Žilinskas.

„Kviečiame žmones, kuriais galėtume didžiuotis, kurie vietos pirmuosiuose žurnalo puslapiuose nusipelno savo darbais, o ne dėl bulvaro. O tokie (bulvariniai – red.past.) žmonės žurnale bus tik per mano lavoną“, – juokėsi R. Gabartas.

Laukia kol Lietuvoje baigsis „Passatai“

Daugumai dalyvių iškilo sunkumų atsitraukti nuo kasdieninių darbų, bet organizatorių nuomone, dalyviai iš Lietuvos liko patenkinti.

„Įspūdžiai visų yra geri. Manau, jei žmonės vakare šypsosi po tikrai įtemptos kelionės ir grafiko, rezultatas tikrai geras“, – sakė „TopGear“ redaktorius.

Didžioji dauguma konkurse dalyvavusių prenumeratorių buvo iš didžiųjų miestų, bet iš jų išsiskyrė alytiškis Mindaugas Anušauskas. Savo autoservisą turintis vyras ilgai dvejojo, ar keliauti su „TopGear“ karavanu, ir prisijungė beveik paskutinę minutę.

„Iš pradžių galvojau nevažiuoti. Pirmiausia norėjau pabaigti darbus. Aišku, nespėjau, bet negalėjau praleisti šios progos. Čia galimybė patobulėti ir pajausti kuo kvėpuoja pasaulis šiandien ir ko tikėtis mano darbe po penkerių ar aštuonerių metų, kai nugrius paskutiniai „Passatai“, kad nebūtų po to šoko“, – kalbėjo dzūkas.

Kaip kalbėjo vyras, dėl savo sprendimo nesigailėjo ir juokavo, kad ši kelionė naudinga visomis prasmėmis.

„Susipažinau su įdomiais žmonėmis, pakeliavau, adrenalino gavau, o prie to paties dar ir atostogas turėjau“, – sakė M. Anušauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)