22 automobiliai ir jų vairuotojai trečiadienio rytą išsiskyrė į dvi grupes. Didžioji dalis automobilius testavo bendro naudojimo keliuose, o keli laimingieji atsidūrę ten, kur kiekvienas vairuotojas norėtų išbandyti savo mašiną – ant daugiau nei trijų kilometrų ilgio lėktuvų kilimo tako.

Trys garsūs Lietuvos lenktynininkai – Dominykas Butvilas, Martynas Samuitis, Ramūnas Šaučikovas ir „TopGear“ redakcijos nariai sėdo į raumeningiausius konkurse dalyvaujančius hečbekus. Komisija bandė „Kia Cee’d GT“, ,„Peugot 208 GTI“, „Renault Clio RS“ ir „Nissan Juke Nismo“.

Išrinkti sportiškiausią hečbeką – didelė atsakomybė net ir patyrusiems sportininkams, tad nugalėtojas bus paskelbtas tik pasibaigus konkursui. Vis dėlto, D. Butvilas sutiko pasidalinti savo mintimis apie jo vairuotą sportišką „Renault Clio RS“ versiją.

„Renkantis automobilį aš esu praktiškas. Mokėti trečdaliu daugiau už šiek tiek galingesnę automobilio versiją man neatrodo labai protinga. Arba galia arba ekonomiškumas, čia tarpinio varianto nematau, ypač kai mieste juo nepasimėgausi dėl spūsčių“, – kalbėjo Lietuvos ralio čempionas, kasdien vairuojantis 300 AG turintį „Mitsubishi EVO X“.

Nors D. Butvilas pats ir nesirinktų šio simpatiško prancūziško automobilio kasdieniniams reikalams, tačiau rado ir gerų žodžių jam.

„Automobilis vairuojamas visai smagiai. Labai geros saugos priemonės. Avariją gali padaryti nebent dėl savo kaltės. Automobilis prigrūstas technologijų, tad ekstremaliose situacijose išlieka valdomas. Būtų gerai jei tokias technologijas turėtų ir kasdieniai automobiliai“, – saugumą akcentavo lenktynininkas.

Vis dėlto, beveik visą trečiadienį oro uoste praleidę lenktynininkai nebuvo apsėsti vien tik automobiliais. Svetingai dalyvius priėmę oro uosto šeimininkai noriai atsakinėjo į visų klausimus. Susirinkusiųjų susidomėjimą kurstė didžiulis, 705 AG turintis ir 39 tonas sveriantis oro uosto ugniagesių sunkvežimis. R. Šaučikovas ir M. Samuitis net įsitaisė į giganto kabiną.

Tuo tarpu kiti dalyviai sužinojo įdomių faktų apie oro uostą ir lėktuvus. Pavyzdžiui – didžiausių orlaivių skrydžio valanda gali kainuoti daugiau nei 100 000 dolerių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)