Vitoldas Milius, 47 metai, žurnalo „Autobild Lietuva“ vyriausias redaktorius, rinkimų komisijoje – 7 metai:

„Negalėčiau išskirti kažkokio vieno konkretaus įvykio. Kadangi jau keletą metų dalyvauju konkursuose, vykstančiuose užsienyje – „Auto 1“, „Golden Steering Wheel“, „Test the Best“, „Car of the Year India“, galėčiau palyginti mūsiškį ir kitus renginius.

Pagrindiniai skirtumai yra bene trys: mes važinėjame bendro naudojimo keliais, o ten bandymai vyksta uždarose automobilių ar padangų testavimo trasose.

Kitas skirtumas yra tas, jog mūsų komisijoje yra tik žurnalistai, o, tarkime, Vokietijoje į ją patenka pačių įvairiausių žmonių: nuo profesionalių inžinierių, lenktynininkų iki šou verslo žvaigždžių, kurie apie automobilius turi savitą požiūrį.

Trečias skirtumas yra tas, kad europiniuose konkursuose gali išmėginti tokius automobilių modelius, kurių pas mus bent artimiausiu metu tikrai nebus: „Lamborghini“, „Bentley“, „Porsche“, „Aston Martin“ ir kitus.

Vitoldas Milius
Dvi dienas praleisti testavimo trasoje ir nuolat pagal tiksliai sudėliotą grafiką joje vairuoti automobilius – tikrai nelengva užduotis. Nors gal iš šalies taip neatrodo, bet tai tikrai teisybė.
Todėl kai kurie vyriausieji leidinių redaktoriai, kurie daugiau laiko praleidžia kabinete prie kompiuterio, o ne mašinų bandymuose, šias dvi stovyklos dienas pakelia tikrai nelengvai. Nuo nuolatinio sukimosi trasoje ir perkrovų ne vienam sutrinka vestibiuliarinis aparatas, kiti net nesulaukę vakarienės krenta miegoti lyg pakirsti.

Todėl mūsų bandymų stovykla gal kiek lengvesnė, turime laiko vakarais pabendrauti. Iš automobilių, pastaruoju metu palikusių didžiausią įspūdį, išskirčiau elektra varomą „Tesla Model S“ modelį. Jis tiesiogine to žodžio prasme aplenkė laiką ir, lyginant su įprastais automobiliais, yra tarsi visai kitame pasaulyje.

Jis važiuoja lengvai, greitai, sklandžiai ir, žinoma, visai be garso. Visas šias savybes vainikuoja futuristinis prietaisų skydas, kokio nerasi jokiame kitame automobilyje.

Jeigu „Ferrari“ ar „Maserati“ dinamikos įspūdį padeda sukurti ir savo variklio garsu, tai „Tesla S“ atvirkščiai – savo tyla.

Tai labai drąsus ir didelis žingsnis į priekį, gaila, kad tokiems automobiliams kaip „Tesla“ mūsų rinka dar nėra subrendusi“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)