Didžiausias kartingo šou

Tai ko gero daugiausiai žiūrovų pritraukiančios kartingo lenktynės pasaulyje – į pusfinalius ir treniruotes stebėti varžybų susirinko apie 10 tūkst. aistruolių, o finalą, anot organizatorių, stebėjo net 20 tūkst, žiūrovų.

„Tai lenktynių savaitgalis, kuris labiau primena didelį šou, skirtą žiūrovams. Pirmą kartą dalyvavau tokiam renginy ir buvo labai neįprasta matyti tokią aistruolių minią kartingo lenktynėse“, – pasakojo S. Juodviršis.

Šiose varžybose kartingo lenktynininkai gali pasijusti tikromis žvaigždėmis, nes būtent kartingas ir yra dėmesio centre – šonaslydžio varžybos, motociklininkų pasirodymas, superautomobilių šou ir kitos atrakcijos yra tik tarpus tarp kartingo varžybų užpildantys renginiai. Visas tris dienas kartingo lenktynes tiesiogiai transliuoja Graikijos televizija.

Lenktynių trasa įrengta mieto centrinėse gatvėse, todėl yra labai patogi stebėti susirinkusiems aistruoliams. Be to, čia neturi pranašumo vietiniai lenktynininkai – treniruotis iš anksto neįmanoma, nes ji įrengiama tik vieną savaitgalį per metus.

Gatvių lenktynės kartingo sporte yra itin retas reiškinys. Nors šiemet tokios buvo surengtos ir Lietuvoje – Vilniaus gatvėse „RKV Racing“ komanda surengė mėgėjų turnyro finalą.

Varžybose sėkmė lydėjo ne visada

„Pirmą kartą dalyvavau lenktynėse, kuriose trasa įrengta tiesiog gatvėje. Neįsivaizdavau, kad gali būti taip slidu. Per pirmas treniruotes rodėsi, kad čia net slidžiau, negu žiemą važinėjant ant ledo“, – teigė S. Juodviršis.

Pirmosiose treniruotėse sportininkams teko labiau valyti trasą, o ne lenktyniauti. Greičiausią ratą pirmose treniruotėse sportininkai pravažiavo per 58 sekundes. Tuo tarpu per antras treniruotes, kai trasa išsivalė, jų rato įveikimo laikas pagerėjo net dešimčia sekundžių! „Sulig kiekvienu važiavimu laikai vis gerėjo, o trasa pamažu valėsi, tačiau sukibimas taip niekada ir neprilygo tam, kuris paprastai būna tikrose lenktynių trasose,“ – sakė S. Juodviršis.

Jau pirmose treniruotėse viename iš posūkių, dėl itin slidžios dangos, Simas patyrė avariją. Išlėkęs iš trasos jis peršoko šaligatvio bortelį ir sulankstė savo karto rėmą. Užtat antrose treniruotėse Juodviršis jau parodė penktą geriausią laiką.
Kvalifikacijoje „Energy Racing“ komandos inžinieriai nutarė net nedėti naujų padangų, mat po treniruočių dėl slidžios dangos padangos beveik nenusidėvėjo. Kvalifikacijoje Simas parodė penktą rezultatą.

Dėl daugybės incidentų pusfinalių važiavimus teko atidėti kitai dienai, nes lenktynės užsitęsė tiek, kad paprasčiausiai sutemo.

Sekmadienį, lenktynių dieną Simas pirmose treniruotėse jau buvo antras. Pusfinalyje, startavęs iš penktos vietos, Juodviršis po pirmo posūkio pakilo iki antros vietos, bet, lenkdamas priešininką, išlėkė iš trasos, nukrito į paskutinę vietą, bet iki finišo dar sugebėjo aplenkti nemažai priešininkų ir finišavo šeštas. Užtat šiame važiavime jis pasiekė trasos rekordą, kurio iki pat lenktynių pabaigos niekam pagerinti taip ir nebepavyko.

Finale patyrė avariją

Finale Simas startavo iš šeštos pozicijos. Jau po pirmų dviejų posūkių jis pakilo į trečią vietą, dar po keleto posūkių pasivijo antroje vietoje važiuojantį varžovą, pradėjo jį lenkti, tačiau kartai susikibo ratais ir abu sportininkai išlėkė iš trasos bei apsisuko.

Lietuvis vėl leidosi vytis varžovus ir per keletą ratų pavijo priekyje važiavusią trijų sportininkų grupę. Deja, lenkiant vieną iš varžovų ir vėl susidūrė.

„Manęs tiesiog nepastebėjo, mūsų kartai susikibo šonais ir taip abu kartu išlėkėm iš trasos. Kartas trenkėsi į bortelius ir sulūžo grandinė, todėl varžybų tęsti nebegalėjau“, – apgailestavo Simas.

Lenktynes laimėjo vietinis Graikijos sportininkas, o lietuvis, deja, varžybų nebaigė.

Po finalo Simą lenktynių organizatoriai pakvietė šiose lenktynėse dalyvauti ir kitais metais.

„Organizatoriai juokavo, kad vieną trasos posūkį pavadins mano vardu, nes toje pačioje vietoje aš per lenktynių savaitgalį iš trasos išlėkiau net keturis kartus. Be to, jeigu atvyksiu kitais metais, žadėjo leisti išbandyti savo jėgas šonaslydžio varžybose su „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu“ – pridūrė S. Juodviršis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją