Šių svarbias pareigas einančių automobilių gali būti ir trys, ir daugiau – kiekvienos „pareigybės“ atstovų gali būti ir daugiau. Tarkime, „Fast Lap“ lenktynėse jų yra keturi – „Safety Car“ ir „Pace Car“ po vieną ir du „Rescue Car“ automobiliai. Sutrumpintai juos vadinsime tiesiog SC, RC ir PC. Skirtingose lenktynėse šie automobiliai gali atlikti skirtingus vaidmenis.

„Safety Car“

Šio automobilio, tiksliau, jame įsitaisiusio personalo misija – įsitikinti ar trasa yra saugi lenktynėms. „Fast Lap“ lenktynių metu šį vaidmenį atlieka „Nissan Juke Nismo“ automobilis – pakankamai galingas ir greitas „karštas krosouveris“. Prieš lenktynių startą jis apvažiuoja pilną trasos ratą, įsitikina, kad trasoje nėra pavojingų vietų – žvyro, lenktyninių automobilių likučių po avarijų.

Tik apvažiavęs pilną trasos ratą šio automobilio vairuotojas duoda OK signalą lenktynių pradžiai. Šį darbą jis atlieka po kiekvieno važiavimo. Taip pat, kontaktinių lenktynių metu jis, važiuodamas visiems dalyviams iš paskos, įsitikina, kad pirmas ratas praėjo sklandžiai. Štai kodėl tai negali būti lėtas automobilis – pirmojo rato metu jo negali pasivyti greičiausi dalyviai.

„Rescue Car“

Šio automobilio vaidmenį galime pavadinti budėtojo vaidmeniu. Į trasą jis išvažiuoja tik tada, kai kažkam reikia jo pagalbos. Tarkime, lenktyninių automobilis išslydo iš trasos ir reikia jį, tempimo virvės pagalba, ištraukti atgal į trasą. Kitas scenarijus, po incidento trasoje reikia surinkti nuolaužas, nuvalyti žvyrą nuo asfalto dangos ir trasą paversti tinkama tęsti lenktynėms.

„Nissan“ šiai misijai „Fast Lap“ lenktynėms skiria du automobilius – stiprų „Navara“ pikapą ir talpų „NV200“ krovininį furgoną. Lenktynių metu abu jie budi šalia trasos.

„Pace Car“

Tai – tempo palaikymo automobilis. Šiame automobilyje dirbančio ekipažo misija yra lydėti lenktynių dalyvius apšilimo rate ir reguliuoti dalyvių greitį. Šis darbas – ne lėtam automobiliui. Rugsėjo 7 d. šeštadienį šį darbą atliks greičiausias „Nissan“ sportinių automobilių „Nismo“ šeimos atstovas – „370Z Nismo“. 344 AG galios automobilis trasoje turi būti pakankamai greitas, kad dalyvių padangos ir stabdžiai turėtų galimybę pasiekti darbinę temperatūrą.

Prisegtų nuotraukų autorius – Algirdas Venskus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)