„Per 14 metų, kai čia be pertraukų rengiamos 1000 km lenktynės, kasmet per labai trumpą laiką išaugantis lenktynių miestelis - būtina liepos 10 d. prasidėsiančių lenktynių infrastruktūra - jau mažai ką bestebina, - sako lenktynes rengiančios „Promo events“ atstovas, atsakingas už visą renginio infrastruktūrą Martynas Tankevičius.

– Vasarotojai jau įprato prie kiekvieną vidurvasarį kurorto veidą gerokai pakeičiančių permainų, bet mums ir mūsų talkininkams sukurti sportininkus ir žiūrovus tenkinančią infrastruktūrą – nemenkas iššūkis. Tačiau dirbame lenkdami grafikus, todėl netenka abejoti, kad viskas bus padaryta laiku ir kokybiškai“.

Kaip ir ankstesniais metais, lenktynių miestelio statybos prasidėjo nuo didžiausio ir sunkiausio objekto – per tūkstantį kvadratinių metrų plotą užimančio ir šiandien jau baigto statyti dengto lenktynių klubo ir atviro jo kiemelio įrengimo.

Varžybose akredituotų žurnalistų darbui jau pastatytas ir 100 kvadratinių metrų ploto spaudos centras, kuriame vidaus įrangos darbus atlieka STS (Scenos technikos serviso) specialistai.
Šiandien po pietų pradėta statyti dar didesnį plotą užimanti dengta scena, į kurią po varžybų kops ne tik lenktynių nugalėtojai ir prizininkai, bet ir kurioje visus susirinkusius linksmins mėgstamiausios šalies pramogų ir estrados žvaigždės. Būtent čia vyks nugalėtojų sutikimo didysis koncertas, kurį liepos 13 dieną nuo 19 val. iki pat renginio pabaigos tiesiogiai transliuos LNK.

Pasak M. Tankevičiaus, itin daug dėmesio skiriama naujoviškam šios scenos apšvietimui ir joje montuojamai garso technikai, o šie darbai patikėti „MexPro“ specialistams.

Lenktynių miestelyje šalia Palangos montuojami varžybose dalyvaujančioms komandoms skirti dengti dviaukščiai boksai, daugybė kitos įrangos, kurią įrengia didelę patirtį įgiję „Cramo“, „Ramirent“ ir „Storent“ specialistai ir jų pagalbininkai.

Dykvietėje kylantis 1000 km lenktynių miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti pavilijonai ir scenos. Tai ir teisėjų postai, šiandien irgi baigta įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, pagaliau net ir ne vien įprastos metalinės tvoros, kurios juos visą 2994 metrų ilgio Palangos trasą ir kuria 1000 km lenktynių dalyviai liepos 13-ąją turės įveikti 334 ratus.

„Pirmadienį pradėjome vežti ir montuoti specialios technikos reikalaujančius apsauginius pamatinius blokus, sveriančius po toną ir kurių iš viso turėsime pakloti net 209, - pasakoja jau ne pirmi metai šiuos darbus vykdančios Klaipėdos UAB „Perdanga“ ūkio priežiūros tarnybos viršininkas Stasys Muižė. – Sukaupėme daug patirties, turime tam ne tik kvalifikuotų specialistų, bet ir reikalingą techniką, todėl darbai neužtruks, o paskutinius blokus sumontuosime trečiadienį, kai trasa bus jau uždaryta. Mūsų rūpestis - kad lenktynių arena būtų maksimaliai saugi tiek patiems sportininkams, tiek žiūrovams“.
 
Trasos apsaugai kasmet naudojami ne tik masyvūs pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos šiemet bus panaudota per 10 kilometrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)