Išbandęs būsimą EEDC varžybų trasos konfigūraciją, A. Bakchis neslėpė susižavėjimo. „Trasa įspūdinga – net ketvirta pavara trūko greičio. Poriniai važiavimai bus labai įdomūs – trasos pabaigoje padangos stipriai įkaista, dėl ko bus daug dūmų. Amerikoje tokių greitų trasų nėra“, - su lengvu anglišku akcentu kalbėjo nuo vaikystės Jungtinėse Valstijose gyvenantis lietuvis.

Automobilių sportas įtraukė nuo mažens

Sulaukęs 8 metų, A. Bakchis kartu su tėvais iš Lietuvos persikėlė gyventi į JAV. Automobilių sportas ir technika vaikinui nebuvo svetimi nuo pat mažens – jo tėtis dalyvaudavo sportinių katerių varžybose, kurias Aurimas mielai stebėdavo.

Sulaukęs paauglystės, „Odi“ vadinamas lietuvis, pradėjo savo sportininko karjerą. Pirma pažintis vyko su motociklais – A. Bakchis dalyvavo motokroso varžybose. Jis ne tik važiuodavo, bet ir pats remontuodavo bei tobulindavo savo motociklą – ši patirtis vėliau leido įkurti savo įmonę „Feal Suspension“, pardavinėjančią pakabos dalis dviratėms transporto priemonėms.

A. Bakchis užsiėmė ne tik motociklų, bet ir automobilių pakabos dalių gamyba bei pardavimu. Baigęs koledžą, lietuvis pradėjo karjerą ralyje, kurią tęsė iki 2009-ų. Tais metais jo požiūris į automobilių sportą radikaliai pasikeitė – draugo atvežtas į šoninio slydimo varžybas, A. Bakchis šiuo sportu susižavėjo ir netrukus nusipirko galiniais ratais varomą automobilį „Nissan 240SX“.

Šoninis slydimas „Odi“ patiko ir sekėsi neblogai. Tais pačiais metais pradėjęs dalyvauti įvairiose varžybose, jau 2011-ais jis debiutavo stipriausioje šoninio slydimo lygoje pasaulyje – „Formula Drift“. Pirmas blynas neprisvilo – ne viename etape patekęs tarp aštuonių geriausių „drifterių“, sezono pabaigoje A. Bakchis gavo „Metų naujoko“ titulą.

Šiuo metu A. Bakchis „Formula Drift“ varžybose dalyvauja „Nissan 240SX S14A“ automobiliu, kuriame įmontuotas 6,2 l aštuonių cilindrų variklis, išvystantis 475 AG.

Susipažinimas su trasa – tik schemoje

EEDC varžybose A. Bakchis dalyvaus su galingesniu nei savo, 600 AG išvystančiu „Lexus SC“ automobiliu. Juos anksčiau važiavo Timas Simniška – 2008-ų Lietuvos „Drifto karalius“.

„Aurimo sugebėjimas greitai priprasti prie automobilio nustebino ne mane vieną. Atvažiavęs į jam nematytą trasą, jis pasižiūrėjo jos schemą, atsisėdo prie jam nematyto „Lexus SC“ vairo, lėtai važiuodamas truputį pamanevravo ir – „Gazas-dugnas“, - susižavėjęs pasakojo EEDC organizatorius Mantas Kuzmarskis.

Pirmą kartą gyvai pamatęs trasos konfigūraciją ir nepažįstamu automobiliu važiavęs „Odi“, pasak treniruotę stebėjusių žiūrovų, visa trajektorija slydo neprasčiau nei dešimtis kartų ten važiavę kiti lietuviai.

Ironiška, kad „Lexus SC“ dar nebuvo visiškai paruoštas varžyboms – daug pakabos detalių „šviežiai“ pakeistos ir joms reikia „prasidirbti“. Tačiau tai nesutrukdė A. Bakchiui parodyti rezultato, kurio nesitikėjo net didžiausi optimistai.

Dalyviai – iš 5 valstybių

Kačerginės „Nemuno žiede“ šeštadienį pasirodys dalyviai iš 5 valstybių: Lietuvos, Latvijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos. M. Kuzmarskis sakė, kad užsiregistravo daugiau nei 20 sportininkų, tarp kurių ir 6 lietuviai.

Visą penktadienį lenktynininkams suteikta laisvų treniruočių diena „Nemuno žiede“ – nuo 10 iki 18 valandos galima važinėti kiek nori. 20 val. dalyvių kolona pajudės į Kauno Rotušės aikštę, kur išskirtinius automobilius galės apžiūrėti visi norintys. Šeštadienį, varžybų dieną, sportininkai taip pat pradės treniruotėmis, o 13 valandą prasidės kvalifikaciniai važiavimai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją