„Šiai dienai paraiškas dalyvauti varžybose pateikė 24 ekipos. Dar 18 gyvai domisi renginiu ir ruošia dokumentus, tačiau kol jie galutinai nesutvarkyti, tikromis dalyvėmis tokių komandų nelaikome“, - sakė vienas renginio organizatorių, „Promo Events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Tačiau drįstame prognozuoti, jog šiemet lenktynėse gali dalyvauti apie pusšimtis ekipų. Tai įprastas pastarųjų metų rodiklis po prieškrizinio bumo, kai lenktynininkų skaičių buvome priversti riboti“.

Pirmos į organizatorių kvietimą atsiliepė „Autoprizmės“, 222, „Automanų“, „Rimo“ ir kitos ekipos. Neseniai priimta „Daumantų-Hoptrans“ komandos paraiška, kurios sportininkai Andrius Teriochinas, Gediminas Udras ir Egidijus Bulotas išvairuos „Porsche 968 ERR“ automobilį ir varžysis X1 klasėje.

Į Palangos trasą su BMW M3 išvažiuos „Brum Brum Sport“ lenktynininkai Andrius Jasionauskas, Rimas Gerulaitis ir Dainius Matijošaitis, o kausis jie GT automobilių klasėje.

Pastarąją savaitę lietuviams gerai pažįstamas ilgų nuotolių lenktynininkų pavardes paraiškose papildė ir užsienio šalių sportininkai, kurių komandų vadovai jau baigė tvarkyti visus būtinus formalumus. Ir šiemet Palangoje matysime lenktynes Lietuvoje pamėgusius Didžiosios Britanijos DFDSDHR ekipos narius Dave'ą Percivalį, Drew ir Micką Hollandus.

Atvyksta ir Belgijos „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ ekipa, kurios lenktynininkai Steve'as Vanbellingenas ir Wardas Sluysas su „BMW M3 Silhouette“ varžysis X1 klasėje. Tai komanda, 2010 m. Palangoje kartu su Benny Smetsu vykusių lenktynių laimėtoja, o pernai pelniusi antrą absoliučios įskaitos vietą.

Pernai iškovotą trofėjų ir absoliučių nugalėtojų titulą pasiryžę ginti ir Pietų Afrikos Respublikos sportininkai su „Porsche“, kuriems kompaniją palaikys ir daugiau užsieniečių.

Tačiau ir lietuvių stovykloje yra naujienų. Palangoje debiutuos „Premia BTL Racing“ komanda, vadovaujama Donato Borkio. Ekipa į trasą išvairuos egzotiškai atrodantį savos gamybos automobilį, pagamintą pagrindinius agregatus pasiskolinus iš BMW M3 92 modelio.

„Automobilis jau turi vardą „Luftwaffe“. Idėja jį taip pavadinti kilo vartant antro pasaulinio karo naikintuvų nuotraukas, - pasakoja vienas jo kūrėjų Saulius Beržis, kuris kartu su Nerijumi Beržiniu daugiausia laiko praleido ir prie brėžinių, ir garažuose.

Kadangi BMW vokiškas automobilis, todėl bendrinis tos šalies oro pajėgų pavadinimas Sauliui atrodo ne tik logiškas, bet ir įkvepiantis dvasios. Naujasis lietuvių „bombonešis“, kurio ratus suka 3998 kubinių centimetrų darbo tūrio BMW variklis, išvysto 420 AG pajėgumą, priekiniai stabdžiai – 6, o galiniai – 4 cilindrų. Panaudotas maksimaliai išlengvintas e92 modelio kėbulas.

Automobilio važiuoklėje, pasak jo gamintojų, neliko nė vienos originalios dalies, o visos jungiamosios vietos sujungtos per plieninius guolius. Aušinami visi skysčiai (reduktoriaus alyva,pavarų dėžės alyva,vairo mechanizmo alyva,variklio alyva ir antifrizas). Automobilis kartu su pilotu sveria 1200kg.

1000 km lenktynėse šis automobilis bus patikėtas Alvydui Malakauskui, Mindaugui Rudžiui, Radomirui Šverckovui ir Vidui Danieliui, su kuriais ekipa sieja ateities viltis, o 1000 km lenktynėse mato save pirmame dešimtuke.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)