Antrose lenktynėse pirmą starto vietą turėjo M. Meadowsas, antrą - J. Gelžinis, trečią – D. Stonemanas. Vienoje iš mėgstamiausių trasų J. Gelžiniui nepavyko idealiai nuvažiuoti savo greitųjų ratų.

„Abu kartus neišvengiau smulkių klaidelių, tad nepavyko įveikti ratų taip, kaip išties buvo galima“, - sakė J. Gelžinis, nuo „pole-position“ laimėtojų atsilikęs atitinkamai 0,11 ir 0,121 sek.

Lyderių trejetas pirmose lenktynėse nepakito nuo starto, tačiau M. Meadowsas įnirtingai atakavo D. Stonemaną ir galų gale 18 rate (iš 23) privertė padaryti klaidą: šių pirmenybių debiutantas viename iš posūkių išlėkė ant žolės ir tik didelėmis pastangomis sugebėjo atmušti Rory Butcherio atakas bei užimti trečią vietą.

Puikiai važiavęs M. Meadowsas iškovojo pirmą pergalę šį sezoną. 1,314 sek. atsilikęs antras finišavo J. Gelžinis, įveikęs greičiausią lenktynių ratą.

„Starto metu buvo per žemas padangų slėgis gana vėsiai trasos temperatūrai, tačiau vėliau viskas buvo gerai, automobilis važiavo stabiliai“, - sakė antrą kartą šiemet antrą vietą užėmęs lietuvis.

Antrų lenktynių starte „perdegė“ D. Stonemanas – praslydus varantiesiems ratams jis laikinai buvo praradęs dvi pozicijas Danielui Lloydui ir R. Butcheriui. Šį kartą lyderį M. Meadowsą persekiojo J. Gelžinis. 12 rate mūsiškis išlėkė už trasos ribų, tad jam jau teko kovoti tik dėl trečios vietos. Nuo nugalėtoju tapusio M. Meadowso D. Stonemanas atsiliko 0,829 sek., o trečią ir ketvirtą vietas užėmę J. Gelžinis ir D. Lloydas - atitinkamai 7,023 ir 7,746 sek.

Po keturių lenktynių „Brands Hatch Indy“ ir „Donington Park“ trasose „Porsche Carrera Cup“ lyderiu išliko D. Stonemanas – 77 taškai. Antrą ir trečią vietas dalinasi J. Gelžinis bei M. Meadowsas, kurių sąskaitoje yra po 69 taškus.

Tarp 24 Didžiosios Britanijos „Renault Clio“ taurės „Donington Park“ dalyvių tik keletas kvalifikaciniuose važiavimuose savo greičiausių ratų neįveikė 1 sekundės intervale, tad starto rikiuotę iš esmės lėmė net tūkstantosios sekundės dalys. Pirmose varžybose iš pirmos eilės startavo Joshas Filesas ir Paulas Rivettas, antrose - pirmą starto poziciją turėjo jau P. Rivettas. Ignas Gelžinis kvalifikacijoje pasiekė 12-ą ir 10-ą laikus, o Tautvydas Barštys jaunesnysis – 16-ą ir 20-ą.

Deja, pirmos lenktynės abiems lietuviams susiklostė labai nesėkmingai: po konkurentų smūgių T. Barštys j. pasitraukė jau pirmame rate, o I. Gelžinis – penktame.

„Pirmą kartą per „Renaul Clio“ taurės dalyvavimą taip nukentėjo automobiliai – mechanikai dirbo ir naktį, nes reikėjo keisti galines pakabas, taisyti kėbulų šonus“, - kalbėjo „Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis. – Labai sunku, kai važiuoji peletono viduryje, nes visada reikia laukti incidentų. Būdavo geriau, kai mūsų nepatyrę lenktynininkai startuodavo iš galo ir po truputį vydavosi bei aplenkdavo varžovus, išvengdami avarijų“.

Antrose lenktynėse I. Gelžinis finišavo 15-oje, o T. Barštys j. – 19-oje vietoje. Abu kartus triumfavo triskart „Renault Clio“ taurės laimėtojas Paulas Rivettas, kurio persvara antrosiose lenktynėse prieš J. Filesą buvo tiesiog neįtikėtina – vos 0,013 sek.

Po keturių „Renault Clio Cup UK“ etapų lyderio pozicijoje įsitvirtino Paulas Rivettas – 114 taškų. 19-oje vietoje yra Ignas Gelžinis – 15 taškų, 22-oje – Tautvydas Barštys j. – 11 taškų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)