Iššūkį „drifto“ asams metė ir puikiai ralyje pažįstamas Dovilas Čiutelė. Beje, šis patyręs sportininkas su savo „Žiguliais“ rėžėsi į apsauginius barjerus vos išvažiavęs į trasą. Tyčia ar ne – spręsti žiūrovams. Netrukus D. Čiutelė sėdo į kitą automobilį ir tęsė varžybas, tačiau tarp geriausiųjų nepateko.

Kad sportininkai važiavo ties galimybių riba patvirtina incidentų gausa – ne vienas lenktynininkas kliudęs apsauginius barjerus apgadino savo automobilius, tačiau rimtų incidentų išvengta.

A. Vasiliauskas žinomas ne tik kaip daugelį apdavonojimų Lietuvos drifto pasaulyje susišluojantis pilotas, bet ir kaip lenktynininkas, ant pakylų matomas ir Nemuno žiede, ir sprinto lenktynėse. 2002 metų „gimimo“ po kapotu laikantis prijaukintus 422 žirgus jo automobilis jau seniai pasidarė kelias plastines operacijas: sunku nusakyti amžių technikos, kuri kasdien jaunėja ir tobulėja.

Dar vienas pilotas, kurį puikiai pažįsta „drifto“ fanai, tai į trasą ketinantis grįžti 2009 m „drifto“ karaliaus titulą nuskynęs Kęstutis Petronis. Jis 2009 metais laimėjo visas keturias „drifto“ kovas. Paskutinį kartą lenktynėse Latvijoje 2010 metais matytas K. Petronio automobilis tuomet „patyrė traumą“ ir lenktynių nebaigė.

„ASFA Motor Show“ renginio metu „Žalgirio“ arenoje K. Petronis sienas drebino netgi 650 žirgus po kapotu turinčiu „Nissan 200sx S14“ su 3,0l darbinio tūrio „Toyota“ varikliu.