A. Vasiliauskas žinomas ne tik kaip daugelį apdavonojimų Lietuvos drifto pasaulyje susišluojantis pilotas, bet ir kaip lenktynininkas, ant pakylų matomas ir Nemuno žiede, ir sprinto lenktynėse. 2002 metų „gimimo“ po kapotu laikantis prijaukintus 422 žirgus jo automobilis jau seniai pasidarė kelias plastines operacijas: sunku nusakyti amžių technikos, kuri kasdien jaunėja ir tobulėja.

„Tai ne sportas, iš kurio praturtėsi“, - teigė A. Vasiliauskas, kaip panašu, kaskart už vairo sėsdamas azarto ir adrenalino skatinamas. A. Vasiliauskas investuoja ne į metalą, o į pasiekimus ir momentus, kuomet sėda už vairo.

Pradžiai – dalyvaujame kad dalyvautume, bet „visada norisi kažką pasiekti“, pasakojo A. Vasiliauskas.

Ar „drifto“ karalius treniruosis?

„Žinoma. Juk viskas suplanuota ir atliekama atsakingai. Bent pora dienų treniruotėms skirti – privaloma, kad ir kaip tai atrodo sudėtinga: už lango visai nepritaikytos oro ir kelių sąlygos, juk ne sezonas“.

Tačiau visiems renginio svečiams A. Vasiliauskas ruošiasi pateikti staigmeną: be visų kitų pokyčių ir tobulinimų, kuriuos net ir ne sezono metu atlieka tikras trasos mylėtojas, bus galimybė išvysti jo automobilį po ekstremalių pokyčių: po „Žalgirio“ arenos stogu technika siautės visiškai pakeitusi išvaizdą.

Kęstutis Petronis

Dar vienas pilotas, kurį puikiai pažįsta „drifto“ fanai, tai į trasą ketinantis grįžti 2009 m „drifto“ karaliaus titulą nuskynęs Kęstutis Petronis. Jis 2009 metais laimėjo visas keturias „drifto“ kovas. Paskutinį kartą lenktynėse Latvijoje 2010 metais matytas K. Petronio automobilis tuomet „patyrė traumą“ ir lenktynių nebaigė. „ASFA Motor Show“ renginio metu „Žalgirio“ arenoje K. Petronis grasina sienas drebinti netgi 650 žirgus po kapotu turinčiu „Nissan 200sx S14“ su 3,0l darbinio tūrio „Toyota“ varikliu.

„Treniruotės? Nepamirškime, kad tam tikrai ne pats tinkamiausias sezonas. Jeigu naktinis Kaunas nesiskaito, tai treniruočių kaip ir nėra“, – šypsosi K. Petronis. - Po ilgos pertraukos grįžti į trasą nėra lengva, ypač su automobiliu, kuris turi galingą variklį ir tokios komplektacijos dar neturėjo laiko bei galimybės siautėti trasoje. Taigi, turint tiek nepažabotos galios ir jokių galimybių jas realizuoti, automobilį daro ypač „nervingą“.

K. Petronis teigė, kad pasistengs savo gerbėjų nenuvilti ir pažadėjo daug gero garso, dūmų bei liepsnų, o konkurentams tikino turįs paruošęs nemenką siurprizą, dėl ko ir jis pats su nekantrumu laukia varžybų.

Taigi panašu, kad D. Čiutelės fanai, atėję daryti gyvos bangos į „Žalgirio“ areną kovo 16-ą dieną turės progą išvysti ir du stiprius A. Vasiliausko ir K. Petronio ekipažus. Tai - pilotai, kurie turi reikiamas žinias, motyvaciją, bei „piktus“ automobilius, nekantraujančius stebinti žiūrovus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją