„Turėjome problemų su greičių dėžės pavarų perjungimo svirtimi.

Nuvažiavus pirmus tris kilometrus nustojo persijunginėti pavaros. Šiaip ne taip nuvažiavome iki ruožo pabaigos, tačiau tęsti lenktynių nebėra prasmės, nes taip perjunginėjant pavaras neveikia aktyvieji diferencialai ir važiuoti darosi nesaugu“, – pasakojo B. Vanagas.

B. Vanagas, tik ką grįžęs iš Dakaro ralio maratono ir nespėjęs susipažinti su nauja technika, nesitikėjo aukštų rezultatų, o tenorėjo atiduoti duoklę savo gerbėjams.

„Podiumo neplanavome, norėjome padaryti gražų reginį, parodyti retą automobilį, bet ir nesitikėjome, kad taip greitai baigsime lenktynes“, – kalbėjo sportininkas.

B. Vanagas teigė, kad su automobiliu nespėjo „susidraugauti“ nei jis pats, nei mechanikų komanda.

„Tai naujas kūrinys mūsų boksuose, o aš pats tik vakar nuvažiavau pirmus penkis kilometrus. Įprastai pasiruošimui skiriame didelį dėmesį ir daug laiko“, – pasakojo B. Vanagas.

Vis dėlto B. Vanagas automobilio nekeikė ir į ateitį žiūrėjo optimistiškai.

„Šis automobilis yra unikalus ir labai džiugu greitas. Šie metai nusimato, labai geri ir bus gražių vaizdų žiūrovams”, – gerbėjams pažadėjo lenktynininkams.

B. Vanagas ne vienintelis kuriam nepasisekė. Iš 58 sportininkų lenktynes tęsia tik 45 lenktynininkai.

Turite nuotraukų iš ralio? Siųskite jas el. paštu pilieciai@delfi.lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)