„Tai toli gražu ne rami iškyla į gamtą ar kelionių organizatorių pasiūlymas praleisti saulėtas atostogas. Nusiteikite dvi savaites važiuoti neatrastomis ir atšiauriomis vietovėmis. Bus sunku, bet jei jums patinka lengvi dalykai, geriau likite namie“, – oficialiame ralio tinklalapyje atvirauja organizatoriai.

Įspėjimus apie sudėtingas sąlygas patvirtina ir pastarųjų dienų naujienos – informuojama, kad dėl karinių konfliktų Malyje (sostinė Bamakas) koreguojamas ralio maršrutas.

Kone 9 tūkst. kilometrų ilgio ralio trasa prasideda Budapešte, pradžioje ratuoti dalyviai turi pasiekti Genujos uostą Italijoje, persikelti į Maroką, iš jo keliauti į Mauritaniją. Tie, kuriems pavyks nusigauti į šią smėlio ir vėjo šalimi tituluojamą valstybę, vėliau žemėlapiuose ieškos patogiausių kelių į Senegalą, iš kur sena Paryžiaus–Dakaro ralio trasa keliaus link Bisau Gvinėjos.

Mariaus Batūros ir Tomo Kužinausko automobilis

Lietuvių komandai „Gera Dovana“ atstovaujantys konstruktoriai Marius Batūra ir Tomas Kužinauskas koja kojon žengs kartu su kitu ekipažu, kurio sudėtyje – „Geros Dovanos“ Lenkijos padalinio vadovas Ernestas Vasiliauskas ir ralio aistruolis Domantas Černiauskas.

„Trisdešimto gimtadienio proga mama palinkėjo, kad išsipildytų mano vaikystės svajonė sudalyvauti Paryžiaus–Dakaro ralyje. O po kelių dienų susitikau Marių ir Tomą – jie ir pasiūlė važiuoti kartu į Bamaką“, – šypsojosi E. Vasiliauskas. – Savaime aišku, sutikau.

Neišgąsdino manęs ir organizatorių įspėjimai apie galimus pavojus. Pasak jų, užstrigti dykumoje, gauti saulės smūgį, apsinuodyti maistu ar patekti į smėlio audrą – dar ne patys baisiausi scenarijai. Niekas neapsaugotas ir nuo galimų teroro atakų, pagrobimo ar kitokio nemalonaus susidūrimo su nedraugiškai nusiteikusiais vietiniais“.

Svarbus ralio labdaros aspektas

Dalyviai teigia siekiantys sau ir kitiems įrodyti, kad labai norint galima įveikti net didžiausius iššūkius. Visgi leistis į avantiūrą skatina ne tik naujų patirčių bei nuotykių troškimas, bet ir galimybė prisidėti prie kilnios ralio organizatorių misijos. Per devynerius metus jų darbai transformavosi į didžiausią pasaulyje labdaros ralį, kurio iniciatyva Afrikos vaikams dalijami žaislai, statomos mokyklos, kasami šuliniai, tiekiami medikamentai ir kitos būtiniausios priemonės. Lietuviai į misiją leisis taip pat ne tuščiomis, bet apie savo indėlį žada papasakoti jau netrukus.

„Kai pirmąsyk išgirdau apie Budapešto–Bamako ralį, pamaniau, kad sudalyvauti jame taip ir liks mano utopinė svajonė. Pasirodo, klydau – automobilis paruoštas, daiktai sukrauti, o sausio 25 d. jau prasideda iššūkiai“, – atviravo artėjančio ralio nuotaikomis gyvenantis komandos „Gera Dovana“ narys T. Kužinauskas.

Jei leis techninės galimybės, kelionėje dalyviai žada pasidalyti įspūdžiais ir naujienomis, o pasibaigus raliui – paviešinti nuotykiais dvelkiančius vaizdo ir foto reportažus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)