Utenos regionas lenktynininkams pasiūlė žiemą dar nematytą maršrutą, sudarytą iš įdomių ir sudėtingų greičio ruožų. Dalyviams įveikiant trasą, plačius ir greitus posūkius be perstojo keičia siauros sudėtingos sekcijos, paįvairintos tramplinų prieskoniu. Pastarosiose norint laimėti brangių sekundžių tiek vairuotojams, tiek šturmanams tekdavo padirbėti iš peties. Ne veltui žiemos ralis Lietuvoje dabar vadinamas vienu techniškiausių Baltijos šalyse, kuriam pagyrų negaili svečiai iš užsienio.

„Winter Rally 2009“ buvo ne tik Lietuvos, tačiau ir Latvijos etapu. Kaimyninės šalies lenktynininkai į Uteną sugrįžo po dvejų metų, kuomet paskutinįkart latvių etapu buvo rugpjūčio mėnesį vykdavęs ralis „Aukštaitija“. Nors tąkart lenktynes užtikrintai laimėjo „Škoda Fabia WRC“ vairavęs Saulius Girdauskas, didžiausią intrigą kėlusiose „Mitsubishi“ ir „Subaru“ kautynėse greitesni buvo kaimynai. Tuo tarpu žiūrovams „Winter Rally 2009“ tapo naujos renginio stebėjimo kokybės pradžia – organizatoriai jiems pasiūlė žiūrovų zonas, kuriose pradėta prekiauti maistu ir karštais gėrimais, įrengti biotualetai, o pasišildyti buvo galima prie specialiai tam užkurtų didelių laužų. Tokia renginio koncepcija puikiai pasiteisino ir išliko iki šių dienų.

2010-ieji išsiskyrė itin geru Latvijos lenktynininkų pasirodymu. Užėmusių visas keturias pirmąsias vietas kaimynų priešakyje buvo ralio nugalėtojas Janis Vorobjovs, laimėjęs lenktynes gudriu taktiniu sprendimu. Šie metai buvo ypatingi tuo, jog kartu su Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija ralio organizatoriai vis daugiau dėmesio skyrė eismo saugumui skatinti. Pasitelkiant didžiulę auditoriją, kasmet raginama vairuotojus nuolat tobulinti savo vairavimo įgūdžius bei vairuoti atsakingai, puikiai suvokiant ir neviršijant savo galimybių ribų.

Jau po metų Utenoje „Halls Winter Rally 2011“ metu buvo pasiektas naujas dalyvių rekordas nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Dalyvauti norą pareiškė net 104 ekipažai. Tarp jų atvyko nemažai sportininkų iš Lenkijos. Iki tol kaimynai retai užsukdavo į Lietuvą, o tąkart atvyko aštuoni ekipažai, tarp kurių ir Lietuvoje debiutavęs „Super 2000“ kategorijos automobilis, vairuojamas Maciej Rzeznik. Kovoje dėl nugalėtojų vardo ir vėl pirmas keturias vietas užėmė kaimynai, iš kurių nepavejami buvo brolių Andžio ir Mario Neikšanų ekipažai.

Pernai praūžęs „Halls Winter Rally 2012“ tapo vienu iš tituluočiausių etapų visame Šiaurės Europos regione – Utenoje startavusiame ralyje prasidėjo net keturi čempionatai: Lietuvos, Latvijos, Šiaurės Europos zonos ir Baltijos šalių žiemos ralio taurės. Kaip ir metais prieš tai, taip ir pernai greičiausi buvo latviai. Antrąkart Utenoje triumfavo Janis Vorobjovs, tačiau ant garbės pakylos užlipo visų trijų Baltijos šalių atstovai: antras liko Dominykas Butvilas, o trečiąją vietą užėmė estas Kaspar Koitla.

Greičiausia žiemos švente tituluojamas „Halls Winter Rally 2013“ vyks sausio 26 dieną, šeštadienį, Utenos apylinkėse. Organizatoriai planuoja, kad į jį tradiciškai atvyks maždaug šimtas ekipažų, kurių važiavimą stebės daugiau nei 50 tūkstančių žiūrovų. „Halls Winter Rally 2013“ yra pirmasis Lietuvos ir Šiaurės Europos zonos ralio čempionatų bei pirmasis Baltijos žiemos ralio taurės etapas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)