Naujasis įrenginys leidžia lenktynininkui perjunginėti pavaras beveik be jokių galios perdavimo pertrūkių. Savo ruožtu tai leidžia itin sutrumpinti pavaros perjungimo laiką bei neprarasti greičio perjunginėjant pavaras įsibėgėjimo metu. FIA (Tarptautinės automobilių federacijos) technikos prižiūrėtojas Charlie Wittingas anksčiau išsakė nuomonę, kad tokia pavarų dėžė yra analogiška uždraustai nuolat kintančiai transmisijai.

„Mūsų sistemoje yra galios pertrūkiai, todėl ji nepažeidžia FIA reikalavimų. Sistema yra gerokai greitesnė, nei anksčiau, tačiau tai ne CVT“, – pareiškė „Honda Racing“ viceprezidentas Otmaras Szanfnaueris.

Anksčiau buvo paskleista žinia, kad FIA ruošiasi iš esmės uždrausti šią technologiją pareikalaudama, kad pavaros perjungimas į aukštesnę turi užtrukti bent 200 milisekundžių, o į žemesnę – 300. Vis dėlto, federacija kol kas to neįgyvendino.

Praėjusio sezono metu FIA uždraudė BAR komandai naudoti elektrohidraulinį, programinės įrangos kontroliuojamą įrenginį, sujungiantį pakabos velenus ir leidžianti perduoti sukimo momentą iš greičiau besisukančio rato lėtesniam net ir stabdant.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.