Antroje vietoje liko esto Kasparo Koitlos ir Gretos Garbinavičiūtės „Mitsubishi Lancer“ ekipažas.

Treti liko Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius, nuo lyderio atsilikę beveik minutę – 57,9 sekundės.

„Renginys puikus, mums viskas sekėsi, tačiau negaliu teigti, kad laimėjome lengvai. Estas K. Koitla įrodė, kad svečiai mūsų trasose gali būti ypatingai greiti. Nuo to konkurencija tik auga, manau, kad viskas – tik į gerąją pusę“, - sakė ralio laimėtojas S. Girdauskas.

Ketvirti bendroje įskaitoje Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas (+1min. 12,8 s.). Penktas liko svečių iš Latvijos Janio Feldmanio ir Adrijo Jessės ekipažas (+1 min. 29,8 sek.).

Pirmą lenktynių dieną lyderio pozicijoje baigė svečias iš Estijos. K. Koitla. Tačiau šešatdienį galingesniu automobiliu važiuojantis S. Girdauskas jam nepaliko jokių vilčių. Po kiekvieno greičio ruožo lietuvis vis labiau tolo nuo varžovų ir finišo rikiuotę pakeisti galėjo nebent lyderio avarija. O avarijų Zarasuose netrūko.

Nuolat besikeičiantis oras, lenktynininkų klaidos iš varžybų privertė pasitraukti beveik pusę dalyvių. Vienas iš labiausiai lauktų lenktynininkų, latvis Janis Vorobjovas, net nestartavo. Varžybose netrūko ir „stogų“. Lenktynininkai jų patyrė tris. O Edvinui Rudaičiui su „Ford Fiesta R2” tai jau antra tokia avarija per paskutines trejas lenktynes.

Po dešimto greičio ruožo iš varžybų pasitraukė užtikrintai 15-oje vietoje buvęs Ramūnas Čapkauskas. Sportininko automobilis galingai pašokęs nuo tramplino nosimi rėžėsi į žemę ir sulaužė radiatorių ir apgadino važiuoklę. Po nesėkmingo antros dienos starto dėl neaiškių priežasčių lenktynes baigė ir Dainius Matijošaitis iki tol patekęs į greičiausiųjų dvidešimtuką.

Vis dėlto ne visiems lenktynininkams varžybos baigėsi po nesėkmių. Publikos numylėtinis Dovilas Čiutelė 7-ame greičio ruože įlėkė į griovį ir jame praleido 25 minutes. Po šio greičio ruožo jo „Lada VTFS“ nuo lyderio atsiliko 40 minučių ir iki tol pirmavęs savo klasėje liko paskutinis bendroje įskaitoje, tačiau baigė visus greičio ruožus, nebetaupydami automobilio ir sulaukdami gausybės ovacijų.

Jei pirmą varžybų dieną lenktynininkams tereikėjo įveikti keturis greičio ruožus ir kiek daugiau nei 15 kilometrų, šeštadienį jų laukė daug sunkesnis išbandymas – 11 greičio ruožų ir beveik 120 kilometrų asfalto ir žvyro trasų.

Tarp 2 ratais varomą techniką pasirinkusių ekipažų greičiausi buvo Justas Tamašauskas ir Vaidas Šmigelskas („Opel Astra“), jie aplenkė Mantą Morkį ir Joną Paukštę bei Ričardą Baubiną ir Gabrielę Baubinaitę.

Buvo lenktynėse ir nesėkmių. Pavyzdžiui, toliausiai nuo tramplino nušokęs (31 m) ir specialų prizą pelnęs estas Rolandas Murakas pramušė „Mitsubishi“ radiatorių ir lenktynes baigė tame pačiame greičio ruože. Po tramplino vertėsi Lino Vaškio vairuojama „Renault Clio“, netrukus po tolimo šuolio sustojo baltarusio Andrejaus Goloborodko vairuojama „Subaru Impreza“.

Lietuvos ralio sezonas rugsėjo viduryje bus baigtas Druskininkų apylinkėse vyksiančiame šeštame šalies ralio čempionato etape.

Saulius Girdauskas trasoje
Foto: E.Kniežausko nuotr.

Galutinė lenktynių įskaita:

1. Saulius Girdauskas/Adrian Aftanaz (Škoda Fabia WRC) - 01:07:02,2 (113,19 km/h)
2. Kaspar Koitla/Greta Germanavičiūtė (Mitsubishi Lancer) +00:48.8
3. Dominykas Butvilas/Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo X)
+00:57.9
4. Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas (Mitsubishi Lancer Evo X)
+01:12.8
5. Janis Feldmanis/Andrijs Jesse (Mitsubishi Lancer Evo) +01:29.8
6. Rokas Lipeikis/ Inga Lipeikytė (Mitsubishi Lancer Evo VIII)
+02:05.9
7 Martynas Samsonas/Mindaugas Varža (Subaru Impreza STI) +02:17.8
8. Giedrius Notkus/Dalius Strižanas (Subaru Impreza) +02:38.0
9. Martynas Samuitis/Ramūnas Šaučikovas (Mitsubishi Lancer Evo X) -
+02:59.1
10. Maciek Oleksowicz/Andrzej Obrębowski (Ford Fiesta S2000) +03:04.7
11. Rokas Kvaraciejus/Audrius Šošas (Mitsubishi Lancer Evo X) -
+03:42.0
12. Benediktas Vanagas/Sebastian Rozwadowski (Subaru Impreza WRX)
+03:50.4