Net aštuoni „Porsche Carrera Cup GB“ atstovai dalyvavo liepos pradžioje „Formulės 1“ savaitgalį „Silverstone“ trasoje vykusiose „Porsche Carrera Supercup“ lenktynėse, jau nekalbant apie britų nuolatines treniruotes. Tuo tarpu mūsų komandai, kaip visada, vėl teko „įsivažiuoti“.

Į „Snetterton 300“ trasą „Juta Racing“ atstovas Jonas Gelžinis atvyko po dešimties etapų užimdamas antrą poziciją bendrojoje įskaitoje. Nuo taurės lyderio Michaelo Meadowso lietuvis atsiliko 18 taškų.

Per kvalifikacinius važiavimus J. Gelžinis abejoms lenktynėms užsitikrino penktą starto vietą. Abu kartus „pole position“ iškovojo neįtikėtiną tempą demonstravęs Samas Tordoffas, antras liko M. Meadowsas. Trečią vietą pirmoms lenktynėms užsitikrino debiutantas Andy Meyrickas, ketvirtą – Benas Barkeris.

Antram etapui abu pastarieji lenktynininkai susikeitė vietomis. Beje, tokios aukštos A. Meyricko pozicijos neturėtų stebinti: su formulėmis karjerą pradėjęs valas nuo 2009 metų dalyvauja ilgų distancijų žiedinėse lenktynėse bei yra „Aston Martin“ gamyklinės komandos narys.

Pirmų lenktynių metu iš karto atitrūko pirmas ketvertukas. J. Gelžinis bandė spausti artimiausią varžovą, tačiau viename posūkyje slydo ir apsisuko. Bandant sugrįžti į reikiamą judėjimo kryptį lietuvio automobilis užkabino Ahmado Al Harthy „Porsche“. Mūsiškiui susidūrimas praktiškai baigėsi be pasekmių, tuo tarpu A. Al Harthy dėl sugadinto ratlankio turėjo pasitraukti iš lenktynių. J. Gelžinis finišą pasiekė aštuntas, tačiau po pateikto protesto už sukeltą avariją buvo diskvalifikuotas ir dar nubaustas minus 4 taškų bauda.

Nugalėjo S. Tordoffas, antras finišavo M. Meadowsas, trečias – A. Meyrickas. Antros lenktynės vyko be didesnių nuotykių ir pirmas penketukas finišavo taip kaip startavo: S. Tordoffas, M. Meadowsas, B. Barkeris, A. Meyrickas ir dėl padangų sukibimo problemų turėjęs (per kvalifikaciją stabdymo metu buvo sugadintos dvi padangos) bei nuolat slidinėjęs J. Gelžinis.

Šios lenktynės pakoregavo situaciją vairuotojų įskaitoje. Po 12 etapų lyderio poziciją sustiprino M. Meadowsas („Redline Racing“), kuris turi jau 211 taškų. Į antrą vietą iškopė S. Tordoffas („Team Parker Racing“) – 175 taškai. Į trečią vietą nukrito J. Gelžinis – 165 taškai.

Artimiausios „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynės įvyks rugpjūčio 25-26 d. „Knockhill“ trasoje.

„AirAsia Renault Clio Cup UK“ dalyvaujantiems „Juta Racing“ atstovams Ignui Gelžiniui ir Tautvydui Barščiui jaunesniajam problema yra ir ilgos pertraukos tarp varžybų, ir tai, kad jiems kiekviena trasa yra visiškai nežinoma. „Renault Clio“ automobiliu gana ilgas „Snetterton 300“ ratas yra įveikiamas lėčiau kaip per 2 min 8 sek., tad per 30 minučių kvalifikaciją pavyksta nuvažiuoti ne tiek ir daug ratų. Tad visiškai suprantamos ir I. Gelžinio bei T. Barščio neaukštos starto pozicijos (atitinkamai 18-a ir 24-a abejoms lenktynėms). Abi „pole-position“ laimėjo Jackas Goffas, antras buvo dar vienas lyderis Paulas Rivettas.

Pirmose lenktynėse I. Gelžinis tik šiek tiek „prasistūmė“ į priekį ir finišavo 15-as (T. Barštys užėmė 18-ą vietą). Antros lenktynės susiklostė jau sėkmingai: I. Gelžinis užėmė 10-ą, o T. Barštys – 15-ą vietas. Abu kartus triumfavo triskart „Renault Clio“ taurės laimėtojas P. Rivettas.

Po 10 etapų lyderio pozicijoje išliko J. Goffas („Team Pyro“) – 255 taškai. Antrą vietą užima P. Rivettas (PER HIRE/SVE) – 228 taškai, trečią - Jamesas Dixonas („Total Control Racing“) – 192 taškai. Abiejų „Juta Racing“ komandos atstovų pozicijos nepasikeitė: 13-as yra I. Gelžinis (79 taškai), 24-as – T. Barštys j. (32 taškai).

Artimiausios „AirAsia Renault Clio Cup UK“ lenktynės įvyks rugsėjo 22-23 d. „Rockingham“ trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją