Šių metų varžybų geografija, kaip niekad plati, o dalyvių skaičius ir jų pajėgumas verčia nerimauti vidurio Europoje karaliaujančius vokiečius. Pirmas EEDC etapas birželio pradžioje vyko Minske, antras prieš dvi savaites – Rygoje, „Bikernieki“ žiedinėje trasoje. Po etapo Lietuvoje, „drifterių“ vasarą dar lauks kelionės į Rusiją, Ukrainą ir Vengriją, o rudenį – ir į Lenkiją.

„Susirinkti geriausius skatina nemažas prizinis fondas – viso čempionato metu jis siekia penkiaženklę sumą JAV doleriais. Kadangi Lietuvos etape uždirbti taškai skaičiuojami bendroje sportininkų įskaitoje, tikimės čia sulaukti visos grietinėlės pretendentų į 2012-ų Rytų Europos „Drifto Karaliaus“ titulą“, - teigė vienas iš EEDC varžybų Lietuvoje organizatorių, tarptautinis „drifto“ teisėjas Mantas Kuzmarskis.

Šiais metais „driftui“ naudojama „Nemuno žiedo“ atkarpa ir jos konfigūracija bus identiška pernykštei. „Rankinį trūktelėti reikia maždaug prie 140 km/val. – tam vien gero automobilio neužtenka. Menkiausia vairuotojo klaida kainuoja smūgį į pylimą arba „stogą“, - sakė nuo pat „drifto“ kultūros atsiradimo Lietuvoje šio tipo varžybose dalyvaujantis Darius Balys.

Pasak jo, treniruočių čia reikia daug – ne veltui joms skiriamas visas penktadienis ir dalis šeštadienio. Pirma varžybų dalis – kvalifikaciniai važiavimai – numatomi 13 val., o porinės „tsuiso“ kovos – 16 val.

„Lietuvoje tokio lygio varžybų daugiau nėra – tiek dalyvių, tiek trasos konfigūracijos prasme“, - pridūrė „Drifter.lt“ komandos vairuotojas.
Be D. Balio, savaitgalį „Nemuno žiede“ pasirodyti planuoja ir šiemet visose įmanomose varžybose dalyvaujantis Kastytis Alekna iš „D1Sport“, tos pačios komandos atstovas Andrius Šlajus bei buvęs Lietuvos „Drifto Karalius“ Kęstutis Petronis.