S. Girdauskas 37 sek. aplenkė Dominyką Butvilą ir Renatą Vaitkevičių, vairavusius „Mitsubishi Lancer EVO X“. Nuo nugalėtoju 1 min. ir 4 sek. atsiliko Rokas Kvaraciejus ir Audrius Šošas (Mitsubishi EVO X).

Vilniaus ralio rezultatai:

1. Saulius Girdauskas/Adrianas Aftanazas (Škoda Fabia WRC) 59:54,9;
2. Dominykas Butvilas/Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer EVO X) atsiliko +00:37.0;
3. Rokas Kvaraciejus/Audrius Šošas (Mitsubishi EVO X) +01:04.1;
4. Rokas Lipeikis/Inga Lipeikytė (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
+00:21.8;
5. Maciek Oleksowicz/Andrzej Obrębowski (Subaru Impreza) +00:53.5;
6. Dainius Matijošaitis/Mindaugas Čepulis (Mitsubishi EVO IX) +00:15.7;
7. Giedrius Notkus/Dainius Strižanas (Subaru Impreza STI Spec) +00:43.8 ;
8. Žilvinas Juršys/Tomas Balžekas (Mitsubishi Lancer EVO IX) +00:54.3;
9. Eugenijus Michalauskas/Adomas Šablevičius (Mitsubishi Lancer EVO IX)
+00:39.8;
10. Edvinas Rudaitis/Edvinas Pagirskas (Ford Fiesta) +01:16.9.

„Nuvažiavau visus aštuonis ralio „Vilnius 2012“ programoje buvusius greičio ruožus ir nesupratau, kur čia aš lenktyniauju - Suomijoje, o gal Portugalijoje?“, - keldamas sostinės mero Artūro Zuoko įteiktą pagrindinį ralio trofėjų - Mero taurę - kalbėjo varžybų nugalėtojas S. Girdauskas. - Seniai beteko toks malonumas lenktyniauti tokiais greičio ruožais, kurie negali netenkinti net išrankiausiųjų ralio meistrų“.

Lenktynių laimėtojo komplimentai - geriausias ne tik senas tradicijas turinčių Vilniaus ralių, kurių pirmas surengtas 1961 metais, organizatoriams - Lietuvos automobilių klubui, bet ir varžybų vadovui Gražvydui Smetoniui, teisėjams ir kitam sklandžiai vykusias lenktynes aptarnaujančiam personalui.

S. Girdauskas, kuris kartu su jam šiemet talkinančiu ukrainiečiu A. Aftanazivu vairavo „Škoda Fabia WRC“, šiuo trofėjumi džiaugėsi po ketverių metų pertraukos. Prieš tai sostinės mero taurę kaunietis iškovojo 2008 metais kartu su Pauliumi Urbonu.

S. Girdauskas visus aštuonis 110,25 kilometro ilgio greičio ruožus įveikė per 59 min. 54,9 sek., važiuodamas vidutiniu 110,4 kilometro per valandą greičiu. Lenktynių nugalėtojas tik pirmuose dviejuose greičio ruožuose tenkinosi trečiomis pozicijomis, o vėliau taip paspaudė akseleratoriaus pedalą, kad atleido jį tik kirtę ralio finišo liniją. Rezultatas - šeši laimėti greičio ruožai ir įtikinama pergalė ne tik pirmoje klasėje, bet ir absoliučioje ralio įskaitoje.

Antrą bendros įskaitos vietą ir pirmą antroje klasėje iškovojo D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažas, su „Mitsubishi Lancer Evo“ trasoje sugaišęs 1 val. ir 31,9 sek. Antros vietos laimėtojai nugalėtojams pralaimėjo lygiai 37 sek. ir važiavo 109,2 km/val. vidutiniu greičiu.

Beje, šis duetas po antro jų laimėto greičio ruožo pirmavo lenktynėse, o šį titulą iš jų paveržė būsimi varžybų nugalėtojai tik po penkto greičio ruožo. Tad D. Butvilui Vilniaus mero taurės savo sportinių trofėjų kolekcijoje teks palaukti mažiausiai dar sezoną, o jo šturmanas R. Vaitkevičius kartu su Roku Lipeikiu šia taure džiaugėsi 2006 ir 2007 metais.

Ketvirtą bendros įskaitos ir antrą vietą klasėje užėmė bene stabiliausias visų laikų Lietuvos ralio meistras R. Lipeikis su dukra Inga, vairavę „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ ir nuo nugalėtojų atsilikę 2 min. 12,9 sek.

Penktas liko svečių iš Lenkijos Maciejaus Oleksowicziaus ir Andrzejaus Obrebowskio ekipažas su „Subaru Impreza“, o aukštą šeštą vietą iškovojo tik antrus metus šalies čempionate besivaržantis Dainius Matijošaitis su Mindaugu Čepuliu („Mitsubishi Lancer Evo IX“).

Iš prie lenktynių starto linijos išsirikiavusių 47 ekipažų finišo liniją kirto vos 29.

Nuostolių patirta dar prieš lenktynes, kai dėl neišspręstų techninių problemų varžybų išvakarėse savo automobilio techninei komisijai nepateikė Benediktas Vanagas, iš kurio kartu su ukrainiete šturmane Irina Kolomeiceva žiūrovai laukė iššūkio varžovams.

Be abejo ne tenkintis antraeile role buvo pasiryžę įtikinamai pirmą greičio ruožą laimėję Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku („Mitsubishi Lancer Evo X“), tačiau žiūrovai lyderių jau nesulaukė antro finiše.

„Puikiai pasirengėme lenktynėms, įgavome gerą tempą, tačiau nelemtai lūžusi vairo trauklė antrojo greičio viduryje niekais pavertė visus mūsų planus“ - neslėpdamas apmaudo lenktynių spaudos centrui kalbėjo V. Švedas.

Tas pats antras, ilgiausias 23,9 km ilgio Sabartėnų greičio ruožas privertė sustoti ir puikiai lenktynes pradėjusius Martyną Samuitį su Ramūnu Šaučikovu, Pauliaus bei Ramūno Nanartavičių, Adomo Janulionio ir Šarūno Meškio bei Arūno Lopetaičio ir Ričardo Abelkio ekipažus. Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku irgi labai anksti sudėjo ginklus.

Trečioje įskaitoje pergalę šventė Egidijus Savickas su Arūnu Jackoniu („Honda Civic Type R“), ketvirtoje - Edvinas Rudaitis su Edvinu Pagirsku („Ford Fiesta“), penktoje - Renaldas Šeinauskas su Agne Lauciuviene (BMW 318), šeštoje - žiūrovų itin šiltai sutiktas Dovilas Čiutelė su Aleksandru Dainiu ir jau legendine raudoną „Lada 2105 VFTS“, o septintoje - Ričardas Baubinas su Gabriele Baubinaite („Honda Civic“).

Lietuvos automobilių ralio pirmenybių trečio etapo komandų įskaitoje, pelnę 35 taškus, nugalėjo „Autoralio“ sportininkai, kuriems įteikta pereinamoji anksti mirusio Lietuvos lenktynininko Leontijaus Potapčiko atminimo taurė, varžybų rengėjų įsteigta dar 1995 metais.

Antrą vietą su 20 taškų iškovojo Kelmės ASK lenktynininkai, o trečią - ketvirtą vietas pasidalijo „Pieno žvaigždės Rally Team“ ir AG Racing ekipos, kurias atstovaujantys sportininkai surinko po 12 taškų.

"Vilniaus" ralis buvo ne tik šalies čempionato trečiojo etapo lenktynės, bet ir LASF taurės pirmojo etapo varžybos.

Besivaržantiems šioje įskaitoje teko įveikti gerokai trumpesnį, bendrą 144,1 km ilgio maršrutą, iš kurių 58,45 km sudarė greičio ruožai. Iš jų 50,55 km - žvyro danga, o 7,9 - nešvaraus asfalto.

LASF taurės pirmą etapą laimėjo Sauliaus Trapailos ir Jūrio Banelio ekipažas (BMW 318), pranokęs Mindaugą Jusį su Donatu Mazurevičiumi („Honda Civic“) ir Andrejų ir Edviną Bieliauskus („Volkswagen Golf“).