"Citroen"

Komanda, tik antrą sezoną dalyvavusi visų etapų varžybose, tapo čempione. Pirmasis jos ekipažas važiavo ypatingai stabiliai ir nugalėjo asmeninėje vairuotojų įskaitoje. "Xsara WRC" buvo rečiausiai gendantis sezono automobilis. Todėl galėtume tikėtis, jog ir šio sezono laurai jau paruošti. Tačiau sezono pabaigoje specialistai ėmė garsiai kalbėti, kad "Citroen Xsara" jau nebėra greičiausias WRC automobilis. Gamintojas yra pareiškęs, kad po 2005 m. pasitrauks iš ralio, vadinasi, sunku tikėtis didesnių investicijų į technikos tobulinimą. Be to, visi žinome, kad nugalėti yra lengviau, nei išlaikyti titulą. Ar pakaks Sebastiano Loebo šaltų nervų ir meistriškumo?

"Ford"

Po nervingo ir nelabai sėkmingo 2004-ųjų sezono, kai iki pat gruodžio nebuvo aišku, ar komanda galės startuoti čempionate, "Ford" turi (nepaisant nepakankamo finansavimo) labai gerą automobilį, ypatingai greitą asfalto trasose, ir dalyvavimo čempionate garantijas keletui metų. Gamintojo pasitraukimas iš projektų, susijusių su "Formule-1", ralio komandai leidžia tikėtis lėšų „tiek, kiek reikia“. Komandos nuotaikos puikios. Nors problemų gali sukelti vairuotojai: komandai prie "Focus RS WRC" vairo nepavyko išlaikyti nei Markko Martino, nei Francoiso Duvalio.

"Subaru"

Kova už čempiono titulo išsaugojimą buvo labai sunki. Petteris Solbergas 2004-jų čempionate liko antras. Ką turi komanda 2005-aisiais? Gerą, po sėkmingo atnaujinimo patikimą, greitą (ypač žvyro trasose) automobilį, puikų kolektyvą, vidutinišką finansavimą ir truputį aukštesnes nei 2004-ųjų sezoną ambicijas. Akivaizdu, jog trijų ekipažų „šachmatų partija“ bus bandoma kovoti dėl aukštos vietos tarp gamintojų, o „Holivudas“ P.Solbergas sieks asmeninio čempiono titulo. Atkreipkite dėmesį į šią komandą, bus įdomu. Iš "Impreza WRC" galima tikėtis pergalės. Jei tik laikysis ant asfalto "Pirelli" padangos.

"Peugeot"

Komandos vadovas Corrado Provera 2004-aisiais neabejotinai surūkė keletą kartų daugiau cigarų nei tada, kai ralyje važiavo "206 WRC". Sezonas komandai buvo tiesiog dramatiškas. Rinkodaros specialistų į ralį „prastumtas“ "Peugeot 307 WRC" gedo nuolat. Jei ne pavarų dėžė, tai vairo stiprintuvas. Blogiausiu atveju – stabdžiai. Tokioje situacijoje sunku nepalūžti ir neprarasti motyvacijos net pajėgiausiems vairuotojams. Be to, komanda šiuo sezonu (kaip ir Citroen) baigia dalyvavimą WRC varžybose.

Tačiau panašu, jog planuojama gerokai trinktelėti durimis: jau nekalbant apie asmenines tikrai stipraus žmogaus C.Proveros ambicijas, koncernui nėra paranki „nuolat gendančio automobilio“ šlovė, todėl akivaizdu, kad padėtį bandoma taisyti. Jau praėjusio sezono gale "307 WRC" gedo pastebimai mažiau, automobilis yra pakankamai greitas, Marcuso Gronholmo ir Markko Martino ekipažai gali būti labai neparankūs bet kuriam varžovui. Ką gi, skaičiuosime taškus.

"Mitsubishi"

Legendinio Tomio Makineno laikai "Mitsubishi" komandoje seniai praėjo. Finansavimo problemos, inžinerinės nesėkmės ir tiesiog laimės stoka komandą iš viršūnės nustūmė žemyn. Ką matome prasidedant 2005-jų sezonui? Matome, kad situacija gerėja. Pasaulinėse rinkose gamintojas savo „civiliniais“ EVO stengiasi atimti dalį iš "Subaru", vis dar stiprūs "Mitsubishi" N grupės ralio varžybose, o koncernas garsiai patvirtino, jog nežada savo prekinio ženklo atsieti nuo WRC.

Ir tikrai - matome investicijas į techniką, keičiasi komandos vadovai ir inžinieriai. Rezultatas: 2004-jų pradžioje atrodę beviltiškai, sezono gale "Mitsubishi" pradėjo rinkti taškus. Komanda turi ambicijų, noro ir galimybių. Deklaruojamas tikslas 2006-jų sezoną būti tarp stipriausiųjų dar vis atrodo labai tolimas. Bet jau ne utopiškas.

"Škoda"

"Škodai" nereikia lipti iš duobės. Nes ji niekada neturėjo galimybių į ją nukristi. Atrodo, jog komanda tiesiog neskubėdama lipa į kalną. "Octavią" pakeitė vis greitesnė "Fabia WRC". Komandos automobilius testuoja tikros ralio žvaigždės. Šių metų sezonui užregistruoti šeši ekipažai. Vis labiau pastebima galingojo "VW - Audi" koncerno ranka. Ko tikėtis iš šios komandos? Neaišku. Bet verta atidžiai ją stebėti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją