Niekam nepaslaptis brito noras lenktyniauti „Williams“ komandoje, kurioje jis 2000 m. pradėjo savo karjerą „Formulėje-1“. Pasak „F1 Racing“, Jensonas galėtų išpildyti šį savo norą, jei liepos 31 d., įvykus 13 čempionato lenktynių, būtų surinkęs mažiau nei 70% čempionato lyderio turimų taškų. Taigi, šį pilotą BAR ekipoje gali sulaikyti tik sėkmė.

2004 m. po 13 lenktynių čempionato lyderis Michaelis Schumacheris iš „Ferrari“ buvo surinkęs 120 taškų. Tuo tarpu jo artimiausias persekiotojas – komandos draugas Rubensas Barrichello – jų savo sąskaitoje turėjo viso labo 80 (arba 66,7% lyderio kraičio).

Aišku, J.Buttonas galėtų specialiai nesiekti gerų rezultatų, kad turėtų galimybę pereiti į „Williams“, tačiau jis teigia, kad sieks aukščiausių rezultatų.

„2005 m. aš lenktyniausiu čia ir sieksiu geriausių rezultatų. Mes visi dirbame, kad šie metai būtų puikūs, tad stengsiuosi kaip įmanydamas pasirodyti geriau. Visi norime šaunaus sezono“, – pareiškė britas.

J.Buttonas jau pernai norėjo pereiti į „Williams“ komandą 2005 m. sezonui, tačiau „Formulės-1“ sutarčių pripažinimo taryba nusprendė, kad lenktynininkas turi galiojančią sutartį su BAR ekipa.

Tuot tarpu, BAR, nepaisant spaudimo iš „Honda“ pusės, pirmadienį nusprendė toliau pritarti bandymų ribojimo sezono metu iniciatyvai.

„Manau, tarpusavyje esame susitarę ir vieningi. Na, tikriausiai išskyrus „Ferrari“. Ribosime bandymus iki 30 dienų sezono metu. Kiek žinau, šiuo metu „Ferrari“ tam nepritaria. Manau, visiems būtų geriau, jei susitarimas būtų tarp 10 komandų, o ne tarp 9, kaip dabar. Tikiuosi, kad iki sezono pradžios susitarsime visi“, – optimistiškai pareiškė BAR komandos vadovas Nickas Frey‘us.

Visos „Formulės-1“ komandos, išskyrus „Ferrari“, dar lapkričio pradžioje buvo susitariusios savanoriškai riboti bandymus 2005 m. sezono metu iki 24 dienų. Tai dukart mažiau už dabartinį leistiną bandymų dienų skaičių – 48. Kiek anksčiau komandos buvo užsimojusios bandymus apriboti vos iki 10 dienų sezono metu.

Prieš tokį ribojimą piestu stojosi „Ferrari“ ekipa, turinti nuosavas bandymų trasas bei įsipareigojimus padangų gamintojui „Bridgestone“. Susitikimuose, kurių metu buvo diskutuota ir priimta ši inciatyva, italų komandos atstovai nedalyvavo.

Praėjusią savaitę visų „Formulės-1“ komandų vadovai, išskyrus „Ferrari“, susitiko ir vėl bei, BAR siūlant, sutarė pakeisti bandymų ribojimo sąlygą iki 30 dienų sezono metu.

„Ferrari“ ir toliau reiškia nepritarimą šiai idėjai ir nusprendė mažinti kaštus bandant bolidus savo keliu. Italai vienu metu bandymams planuoja naudoti tik vieną bolidą ir vieną trasą. Tokiu būdu jie tikisi atsisakyti 15 darbuotojų paslaugų ir taip sutaupyti per 3 mln. eurų (apie 10,5 mln. litų).

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.