Jos aukščių skirtumas siekia 60 metrų.

Ypač išsiskiria trys vadinamieji šuoliai, pasibaigiantys uždarais (nematomais) posūkiais. Trumpa rato distancija sudaro sąlygas labai intensyvioms lenktynėms, kas ir įvyko.

Mūsų komandai šis etapas buvo labai svarbus tuo atžvilgiu, kad „Pro-Am1” kategorijoje antroje vietoje po Jono Gelžinio esančiam Rory Butcheriui tai buvo namų lenktynės, jis šioje trasoje dirba instruktoriumi. Škotas tikėjosi iškovoti nemažą kiekį taškų ir gerokai sumažinti savo atsilikimą nuo lietuvio (J. Gelžinio sąskaitoje po 11 etapų buvo 121 taškas, R. Butcherio – 73 taškai).

Kaip ir tikėtasi, treniruotės, kvalifikaciniai važiavimai bei varžybos vykai labai permainingomis oro sąlygomis. Tačiau J. Gelžiniui gana neblogai sekėsi ir ant šlapio, ir ant bedžiūstančio, ir ant sauso asfalto. Pirmo etapo kvalifikaciją laimėjo Michaelas Meadowsas, antro – Euanas Hankey’us. J. Gelžinis pasiekė atitinkamai 7-ą ir 8-ą, o R. Butcheris – 8-ą ir 7-ą rezultatus. Tuo pačiu abu pilotai pasikeitė „pole-position” savo kategorijoje, už pergalę kurioje suteikiamas papildomas taškas. Taigi viskas klostėsi neblogai.

Iš 22 startavusių dalyvių abejose kvalifikacijose 13-os pirmų vairuotojų rezultatas tilpo į 1 sekundės intervalą (J. Gelžinis nuo „pole-position” laimėtojų atsiliko mažiau kaip pusę sekundės).

Pirmųjų lenktynių metu J. Gelžinis startavo tvarkingai, „lipo ant kulnų” aukščiau esantiems pilotams. M. Meadowsas išliko lyderiu, o štai po susidūrimo tarp Jameso Suttono ir Beno Barkerio, pastarasis dėl pažeistos automobilio pakabos geometrijos turėjo lenktynes baigti boksuose. Stephenas Jelley’us susigrąžino prarastą poziciją J. Gelžiniui ir pakilo į penktą vietą, tačiau lietuvis, gavęs smūgį nuo R. Butcherio „Hairpin“ posūkyje apsisuko. Teisėjams mojuojant geltonomis vėliavomis, pro stovintį J. Gelžinio automobilį lėkęs Yucelas Ozbekas po „susikabinimo“ neteko galinio antsparnio ir išlėkė ant grunto.

Į trasą išvažiavo saugos automobilis, o po pakartotinio starto M. Meadowsas ir toliau išlaikė lyderio poziciją. J. Gelžinis vijosi bei lenkė varžovus ir finišavo 12-oje vietoje, o R. Butcheris – 13-oje. Tačiau lietuvis buvo nubaustas minus 3 taškų bauda, už tai, kad apsisukus jis kelis kartus pajudėjo atgal, nors situacija buvo lenktyninė ir reikėjo kažkaip sugrįžti į reikiamą važiavimo kryptį. Tuo tarpu R. Butcheris už sukeltą incidentą buvo nubaustas minus 6 taškų bauda.

„Pro-Am1” kategorijoje pirmą pergalę iškovojo škotas Derekas Pierce’as, J. Gelžinis liko ketvirtas, tačiau pasiekė greičiausią rato įveikimo laiką (tai suteikia papildomą tašką), o R. Butcheris – penktas.

Antrose lenktynėse vėl puikiai startavęs J. Gelžinis aplenkė kelis varžovus, tačiau prisivijus ratu atsiliekančius ir tarpusavyje itin aršiai bekovojančius Ahmadą Al Harthy ir D. Pierce’ą, gavo smūgį į šoną ir praradęs priekinių ratų sukibimą su danga išlėkė už trasos ribų ant grunto.

Šį etapą laimėjo puikiai važiavęs E. Hankey’us, “Pro-Am1” kategorijoje pirmavęs R. Butcheris buvo septintas, antrą vietą šioje kategorijoje užėmęs J. Gelžinis – 11-as. Abiejuose etapuose šie lenktynininkai “Pro-Am1” kategorijoje surinko po 8 taškus, tad škotas, nors ir labai tikėjosi, tačiau prie lietuvio nepriartėjo.

“Juta Racing” komandos gretose etapuose Škotijoje debiutavo Rytis Garbaravičius, kuris užėmė atitinkamai 20-ą ir 19-ą vietas bendrojoje įskaitoje bei 6-ą ir 5-ą “Pro-Am2” kategorijoje.

Bendroje įskaitoje po 13 etapų į pirmą vietą iškopė M. Meadowsas (“SAS/Redline”) – 217 taškų, aplenkęs Stepheną Jelley’ų (“Parker with Juta”) – 208 taškai. Trečią vietą užima J. Suttonas (“SAS/Redline”) – 205 taškai, ketvirtą – E. Hankey’us (“Parker with Juta”), penktą – Richardas Plantas (“Team Parker Racing”) – 128 taškai, šeštą – J. Gelžinis (“Juta Racing”) – 112 taškų.

“Pro-Am1” kategorijoje pirmauja J. Gelžinis – 129 taškai, antras žengia . Butcheris (“Celtic Speed”) – 81 taškas, trečias – A. Al Harthy (“OmanAir/Redline”) – 60 taškų.

Artimiausi “Porsche Carrera Cup GB” etapai įvyks rugsėjo 17-18 d. “Rockingham Motors Speedway” trasoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją