Visas iki šiol vykusias lenktynes laimėdavo “Porsche” automobiliais važiavę sportininkai, tad “Audi” pergalė – naujas įrašas šių varžybų istorijoje ir įrodymas, kad Palangoje galima nugalėti ir kitų gamintojų automobiliais, rašoma pranešime spaudai.

Kvalifikacijoje tris pirmąsias vietas iškovoję “DAL-Snaigės”, “Los Patrankos-Printeros” ir “Adampolio-Mobil” ekipos ir lenktynių pradžioje sugebėjo atitrūkti nuo varžovų, tad būtent jos buvo vadinamos rimčiausiais favoritais gana ilgoje distancijoje.

Tačiau po 78 ratų dėl variklio problemų sustojo Kaune surinktas “Adampolio” “kitkaras”, o “Porsche” ir “Audi RS4” dvikova buvo vadinama praėjusių metų lenktynių kartojimu. Varžovai tikrai buvo verti vienas kito, tačiau net ir patyrusios ekipos neišvengė klaidų: “Porsche” automobilis buvo tempiamas į degalinę dėl pasibaigusių degalų, o “Audi” vairuotojai skundėsi silpnokais stabdžiais.

Puikiai 100 pirmųjų ratų įveikė “Topo centro – TV pagalbos” komanda, kuri iš 34 vietos sugebėjo pakilti į 9-ą poziciją. Tačiau M.Skalandžiūno vairavimo klaida palaidojo ekipos viltis pasiekti finišą – automobilis atsitrenkė į metalines užtvaras ir savo pasirodymą baigė.

Net nepasiekę lenktynių pusiaujo dėl pakabos gedimo iš kovos pasitraukė ir lyderiais buvę “DAL-Snaigės” komandos nariai. “Porsche” gedimo pašalinti ekipos mechanikai nebandė, tad tapo aišku, kad “Horn Grand Prix” varžybos šiemet turės naujus nugalėtojus.

Į atsiradusią laisvą lyderio vietą pretendavo keturios ekipos, tačiau artėjant finišui pradėjo ryškėti “Los Patrankos-Printera” komandos stabilaus važiavimo pranašumas. Likus 21 ratui iki distancijos pabaigos jie aplenkė pirmoje vietoje buvusius “Baltic Optical Disc” lenktynininkus, tačiau varžybų finiše pirmavo tik šiek tiek daugiau nei dešimt sekundžių. Tai neįtikėtinai maža persvara, nuvažiavus 1003 km distanciją.

Azartiška dviejų panašų tempą demonstravusių ekipažų kova prikaustė daugiatūkstantinės žiūrovų auditorijos dėmesį iki pat varžybų pabaigos. “Baltic Optical Disc” ekipoje važiavo Vidmantas Janulevičius, Alvydas Albrechtas, Mantas Grinkevičius ir Renaldas Gabartas, trečioje vietoje, atsilikę šešiais ratais finišavo Audi TT automobilį vairavę “Jutos-Statoil Lubricants” komandos nariai Audrius Gelžinis, Kastytis Stankaitis ir Vytautas Švedas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją