Jos vyko karštu oru, visiškai sausoje trasoje, tačiau lenktynininkai, vieni – po metų pertraukos, kiti – tik pirmą kartą – rekordų vaikytis nebuvo linkę.

Pagrindinė jų užduotis – išstudijuoti trasą, paieškoti geriausių jos įveikimo trajektorijų, kad visą sukauptą patirtį galėtų išlieti kvalifikacijos varžybose kovoje dėl geresnių starto pozicijų, o paskui jau ir šeštadienį vyksiančiose „Omnitel 1000 km lenktynėse“.

„Tokia lenktynininkų ir komandų vadovų strategija mus tik džiugina, - atidžiai stebėjęs treniruotes jų eigą komentavo vienas pagrindinių šių lenktynių rengėjų, VšĮ „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Tai rodo rimtą, atsakingą požiūrį. Jei tokia tendencija liks ir kitose treniruotėse, galima prognozuoti aštrią kovą lenktynėse“.

Jau pirmos treniruotės įrodė, jog favoritai pateisino savo vardą. Pirmoje treniruotėje greičiausiai vieną trasos ratą – per 1 min. 25,730 sek. - įveikė 2009 metais šias lenktynes laimėjusi „Snoras Client Team“ komanda su „Ferrari F430 Challenge“. Tik 0,139 sek. nuo jos atsiliko 2008 metais Palangoje triumfavę „Snoras Spyker Squadron“ ekipos lenktynininkai.

Liek mažiau nei 2 sek. nuo pirmos treniruotės laimėtojų atsiliko pernykščiai šių lenktynių laimėtojai iš Belgijos – „Olialia Dream Team“ komanda, šiemet į trasą išvairavusi BMW E90 automobilį.

Tik akimirką nuo jos atsiliko Lietuvos „Bauer Racing“ ekipa, rimtus ketinimus su savo AMG Kit Car pademonstravusi jau pirmose ketvirtadienį vykusiose „Battery Super Sprint“ lenktynėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją